Uykuya Kolayca Dalmak İçin Neler Yapıyorsunuz? Insomnia Olacağım Yakında :(
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      cocukadam
      Abi yemin ederim her gün uyumak için tabiri caizse bir yerlerimi yırtıyorum ve hala uyuyamıyorum. Bunla ilgili baya bi arastırma falan da yaptım ve bi tane makale buldum
      https://www.sagliklibirhayat.com/uykuya-dalmanin-puf-noktalari/
      uykuya dalmanın dogal yollarını anlatıyor.
      Baya fayda sagladi, ama yine bazen ise yaramıyor, mesela nefesimi tutuyorum lan ölecek gibi oluyorum yine uykum gelmiyor falan. Siz bu durumla ilgili napıyorsunuz Allah rızası için tavsiye verin ya insomnia olduk yemin ederim.
        moon_night
        sinirden uyunmuyor ki aq
          melina26
          yastığa kafamı ne zaman koyduğumu hatırlamıyorum o derece bi yorgunlukla yatıyorum ama bir dönem yaşadığım sorun yastığını güzel seç bide öyle dene
            cinayetvaraga
            seviş bol bol. kitap gibi uyursun.
              merivella
              4-7- 8 nefes alma tekniği diye bir şey var onu dene istersen olmadı git sipraktin şurubu al iştah amaçlı bir şurup ama etkili.
                voila
                Yatarken atarax iç, eczane bana uyku getiriyor diye vermişti (işe yarıyor).
                  eski_bi_tanidik
                  Nefes egzersizleri yap. 4 sn alıyorsun 7 sn tutuyorsun 8 sn veriyorsun. Telefona bakma çok. Uyku Meditasyonu yap o iyi oluyo
                    mekr
                    hiç bişey yapmıyorum...sabah uyanıyorum:)....uyuduğunu anliyorum
                      seherckr
                      kitap okumayı önerırım 15 dakıkada uyursun :)
                        theguard
                        yatağımla duvar arasında kasıtlı 30 cmlik bir boşluk bıraktım. Yattığıımda önce yüz üstü bir şekilde o boşluğa kafamı sokuyorum.Takriben 8 dakika kadar o şekilde vücüdumu fiziki olarak yoruyorum. Yorulduğuma emin olunca yatağın diğer tarafında yan dönüyorum ve yine takriben 4 dakika kadar sonra o yorgunlukla bayılmış oluyorum. Sonuç olarak 12 dakika içerisinde uyumuş oluyorum. Bu süreyi de çok verimli geçiyorum. Deneyin tavsiye ederim :D
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.