yodainwonderland
Master Yoda
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    İtiraf Köşesi: Bugüne Dek Yaptığınız En Kötü Şey
    Günah çıkarma amaçlı açılmış bir başlıktır bu bilginize.. Şöyle ki beni pederiniz olarak görebil...
    6 Haz 2021
    165
    24
    Zenginlik Kadar İnsanın Başına Gelebilecek Kötü Bir Şey Olamaz
    https://www.youtube.com/watch?v=rT-Li_fiBnw
    26 May 2021
    0
    0
    Siyasetçilerden Koli Olarak Birini Seçmek Zorunda Kalsaydınız
    Merhabalar.. yine ben. Şöyle ki türkiyede yaşamak demek siyasete kırmızı çizginizin otomatik ola...
    26 May 2021
    0
    0
    Hem Bayramlaşırken Hem de Sevişirken Söylenebilecek Sözler
    nerede o eski................
    26 May 2021
    0
    0
    Hem Bayramlaşırken Hem de Sevişirken Söylenebilecek Sözler
    su verenlerin çok olsun
    26 May 2021
    1
    0
    Hem Bayramlaşırken Hem de Sevişirken Söylenebilecek Sözler
    bayramını kutlarım minareden atlarım
    26 May 2021
    0
    0
    Anlaşamadığınız Burç ile Neden Anlaşamıyorsunuz?
    oğlak ve kova. nefret ederim hepsinde bi bok hepsinde bi pezevenklik var bunların. ruhlarına işle...
    25 May 2021
    2
    1
    BİM'in Fantezi Ürün Satmasından Rahatsız Olan Güruh
    bimden fantezi ürünü alacak ne yaşadınız kardeşim ya. libido killer resmen. gururunla soyun daha ...
    25 May 2021
    0
    0
    Çirkin Yayalara Yol Vermemek
    ya şöyle ki kardeşlerim, ulan ayrım yapmaz verirdim yayalara. ama bazı çomar karılar var ki, yol ...
    25 May 2021
    3
    0
    Pezevenk Kelimesinin Aslı Nereden Geliyor?
    Müşterilerine para karşılığı seks işçiliği hizmeti sağlayan kişiler için kullanılan pezevenk keli...
    25 May 2021
    0
    0
    Kemal Kılıçdaroğlu Sizce Ne Düşünüyor?
    Bu fotoğraf bi ara benim wallpaperımdı. Evet.. çünkü bence milyonlarca duyguyu içeriyor :D biliyo...
    23 May 2021
    1
    2
    Uçaktayken Hosteslere Aşık Olma Durumu
    bu durum bi benim mi başıma gelir bilmem. zaten şöyle de bir durum var ki üniformalılar çekici ge...
    22 May 2021
    0
    0
    Gelmiş Geçmiş En Büyük Yalan
    Hani ayrılıklar vardır. Böyle deli gibi seven taraf sizken üstelik, olacaklardan bihaberken bammm...
    20 May 2021
    1
    1
    Whatsapp'dan Önce Sevgililerin İletişimi
    lise ikide platonik bir aşkım vardı, ilk gördüğümde aşık olmuştum. o da lise bire gidiyordu. zar...
    18 May 2021
    1
    0
    Son Kapanmada Sizi En Delirten Olay
    Evet öyle ya da böyle bir şekilde 17 günlük kapanmanın sonuna geldik. Adaya veda edenlerimiz de o...
    15 May 2021
    0
    0
    Marge Simpson Aslında Siyahi Olabilir mi?
    Simpson'ların fedakar ve anlayışlı annesinin sanıldığı gibi beyaz değil, siyahi bir kadın olduğu ...
    14 May 2021
    1
    0
    Farkındalığı Yüksek Olan Bireylerin Yalnızlaşması
    Gündelik hayatta hiç kimsenin dile getirmediği, belki de sadece sosyal medyaya veya günlüklere ya...
    14 May 2021
    5
    0
    Türk TV Tarihinin En Absürt Olayları (Sadece Görsel-Video Bırak)
    televole'nin televole olduğu zamanlar. yani futbolcular ön planda. mustafa adlı takımını,soyadın...
    12 May 2021
    0
    0
    Uz. Klinik Psk. Buğra Mısri Sorularınızı Yanıtladı!
    Buradan Buğra Mısri'ye tekrar teşekkür ediyoruz. Dilerseniz kendisine twitch instagram veya youtu...
    12 May 2021
    5
    4
    Uz. Klinik Psk. Buğra Mısri Sorularınızı Yanıtladı!
    Merhaba Dio Ailesi! Sizlere kısa zaman önce sürpriz isimli konuk röportajımızdan bahsetmiştik. V...
    12 May 2021
    4
    2

    Günün En Popüler Başlıkları