Sıkıntıdan Yapılan En Saçma Şey
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      venussss
      Evde durduk yere bağırıyorum artık bağıra bağıra konuşup içimdeki sıkıntıyı atmaya çalışıyorum
        kania_
        Sıkıntıdan evdeki eşyaları fırlatıyorum sonrada tekrar yerine diziyom.
          buse01
          Uç kutusundaki uçları masaya döküp tek tek tekrardan uç kutusuna düzenli bir şekilde yerleştirmeye çalışmak
            berat_albayrak_
            usb belleği yanakla göz arasındaki bölgeye bastırıp kendime elektrik vermek
              badideasensei2
              Ağlıyorum, geçen sıradan bir şey yüzünden sinir krizi geçirip ağlamaya başladım. İnsanların kalbini kırıyorum 😕😢 Çok sessiz kalıyor ve somurtuyorum.
                myheartofstereo
                Evde kendi kendine konuşup şarkı söylemek... sonrada napıyom lan ben düşüncesiyle birden susmak... ksdfddkffdsg
                  bahsis_goren_sukru
                  diodan çıkmamak
                    black_390
                    kendi kendime ingilizce konuşuyorum ben
                      mrlawyerkk
                      Kıl köklerimle oynamak, yaraları kavlatmak da bu can sıkıntısına dahil. Kendimle uğraşıp durmak anlayacağınız. İşe yarar bir şey yaptığım yok insanlar canları sıkılınca temizlik yapıyor falan bende böyle bir durum söz konusu bile olmuyor.
                        palmiye
                        Tüm şarjörlerdeki mermileri boşaltıp süre tutarak yeniden doldurdak. Bunu yapıyorsam ciddi sıkılmışımdır:(
                          tsukyomi
                          Ehe mutfakta yemek yapıyorsam Cankan eşliğinde tribal dans. Tabi Sovyet ayımın evde olmaması şartıyla, adamı endişelendirmemek lazım. Yaranamadım :')
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.