kania_
Kania kaya
  • dio
  • Yanıtlar
  • Başlıklar
Her Şey Unutulur Ama Unutulmayan Elbet Bir Şey Vardır... Yıllar Geçse de Hayatınıza İz Bırakmış ...
kirpikleri ve çenesindeki gamze
1
0
Rusya'da 10 Yaşındaki Çocuğun Baba Olması
ne aile önemli tabi aileleri ya çok gewşek bırakmış çocukları yada zorla evlendrilmiş
0
0
Devlet Hastanesinde Geçirdiğim Burun Estetiği Operasyonumu Tüm Ayrıntılarıyla Anlatıyorum!
İyiki bir burun ameliyatı düşünüyordum. Bugun ameliyat aşamasını izledim ve no asla
0
0
Gerçek Hayatta Olsa Anında Aşık Olunacak Oyun Karakterleri
Bence film demeliydin
0
0
Birini Tavlamak İçin Yaptığınız En Saçma Şey
Ben birini neden tavlıyımki yiyorsa o beni tavlasın
0
0
Sizce Ülkemizin En Yaşanır Şehri/ilçesi Hangisi?
Neresi soğuksa orası
1
0
Sizi En Çok Delirten Şeyler
Birinin beni kıskandırması
1
0
Influencer'ın Otelden Para Ödemeden Ayrılmak İstemesi
Bi dakika ne
2
1
Beynimizin %100'ünü Kullansaydık Ne Olurdu?
%100nü kullansak hepimiz de beyin kalmaz iflas oluruz eror filan veririz
0
0
Kaldığı Otel Odasını Birbirine Katan Kadın Turist Polise Zor Anlar Yaşattı
Bugun izledim haberde kadın kendini rezil etmiş. Poliste çok komikti bu olaya nedense gülme gereğ...
0
0
Türklerin Çalışana Bahşiş Bırakmama Özelliği
Güney korede de bahşiş bırakınca müşterinin yemeği sewmediği söyleniyor ve çalışanlara hakaret ol...
3
0
Artık Sizi Yaşamaktan Bıktıran Daha Fazla Katlanamayacağınız, Bunaldığınız Anlar
Nisa adındaki salağın yaptıkları defolup gitsede kurtulsam
0
0
Koronadan Daha Çok Korkutuyor: Japonya'da İntihardan Ölenlerin Sayısı Virüsten Ölenlerin 6 Katı...
Bende güney koreyi araştırırken japonyada intihar eden kişilerde görmüştüm. Nedeninin şey olduğu ...
2
0
Denediğiniz En Tuhaf Yemek Kombinasyonu
Bi keresinde biriyle sprite ayran ve kolayı karıştırmıştık
2
1
Güven Vermeyen Meslek Grupları
polislik ve kuaforlük
1
0
Bu Tuhaf Geceye Bi Şarkı Bırakman Yok Mu Güzel Kardeşim
Duydumki bensiz yaralı gibisin.ne ağlar ne gülersin bir ölü gibisin .Kanadı kırılmış kuşlar gibis...
0
0
Kimsin Sen?
Ben benim sen kimsin hfhfhhf
1
0
En Çok Kimin Ölmesinden Korkarsınız?
Kendimin 👽lımın ve sewdiğim herkezin
1
0
Milyonda Bir Kere Gerçekleşen Şanslı Anlarınız
Normalde kopya çektiğimde alacağım nottan daha düşük alırım. Bi keresinde sosyaldan 100 almıştım ...
1
0
Erkeklerin Makyaj Yapınca Kızlardan Daha Tatlı Olması
Ewt kadınlardan güzel olabilirler ama makyaj yapmalarını ben sewmiyorum. Ama herkez in görüş açıs...
3
0

Günün En Popüler Başlıkları