venussss
venussss
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    Boyunuzun Kısalığından Dolayı Yaşadığınız En Komik Şey
    1.96 boyundaki kişinin beni görmemesiydi aq
    15 Haz 2021
    16
    2
    Patronunuzla Yaşadığınız En Tuhaf Şey Neydi?
    Asansörle ofise çıkarken kapı açılmıştı ben de aynaya bakıp ısrarla siyah noktamı sıkmaya çalışıy...
    18 May 2021
    1
    0
    Kıskançlıktan Yaptığınız veya Başkasının Yaptığı En Saçma Şey
    Ben kuzenimi ısırmıştım ya baya baya kolundan ısırmıştım aslda
    11 May 2021
    2
    1
    Sıkıntıdan Yapılan En Saçma Şey
    Evde durduk yere bağırıyorum artık bağıra bağıra konuşup içimdeki sıkıntıyı atmaya çalışıyorum
    4 May 2021
    8
    2
    Ev Arkadaşıyla Yaşanan En Komik Olay
    Kankaaa bir meyve aldim adını bilmiyom ama ben çok seviyorum sen de seversin belki" Dolaba baktı...
    27 Nis 2021
    4
    2
    Sevgilinizin Ailesiyle Tanıştığınızda Yaşadığınız En Komik An
    O kadar acıkmıştım ki yemeği herkesten önce bitirmiştim annesi de "maşallah baya acıkmışsın" demi...
    20 Nis 2021
    32
    11
    Yapılan En Büyük Sakarlık
    İlk buluşmada çocukla konuşurken taşa takılıp çamur dolu bir yere düşmek...
    6 Nis 2021
    0
    0
    Araba Sürmeyi Öğrenirken Yaşadığınız En Komik Olay
    Benim değil de kardeşim araba sürmeyi yeni öğrenirken habire istop ettiriyordu. En sonunda amcam ...
    23 Mar 2021
    2
    0
    DM'den Gelen En İlginç Yürüme Mesajı
    16 Mar 2021
    0
    0
    Anne veya Babanın Söylediği En Komik Söz
    16 Şub 2021
    2
    0
    Ciddi Bir Ortamda Yaptığınız En Absürt Şey
    Kütüphanede herkes sınava deli gibi çalışırken benim yüksek bir sesle ahh uhhhh sesi çıkaran kadı...
    9 Şub 2021
    28
    0
    Yanlışlıkla Birine Attığınız Mesaj Neydi?
    Patronuma yanlışlıkla gerizekalı yazmıştım o an beynimden kaynar sular dökülmüştü
    2 Şub 2021
    2
    0
    Başkası Adına Utanılan Anlar
    Yakın arkadaşımın sevgilisinin hesabı öderken para muhabbeti yapması hem de herkesin içinde. Ben ...
    26 Oca 2021
    38
    21
    Sevgilinizle Tartışırken Yaptığı En Saçma Şey Neydi?
    OSURMASI
    19 Oca 2021
    0
    1
    Askerlikte Yaşadığınız En Komik Anınızı Bizimle Paylaşın
    Benim yok ama olan arkadaşlar varsa bi gülelim
    12 Oca 2021
    4
    0
    Hafızanızdan Silmek İstediğiniz En Saçma Anınız
    Ergenliğimde ailemle kavga edip kendimi camdan aşağıya atlarım bakın diye tehdit etmemdi. Keşke s...
    5 Oca 2021
    25
    4
    Sahip Olduğunuz En Saçma Özelliğiniz
    Bütün kapaklı şeyleri kapatıp kör karanlıkta uyurum. Diğer türlü uyuyamıyorum işskdşlasd
    29 Ara 2020
    17
    3
    Bu Zamana Kadar Yediğiniz En Saçma Trip Neydi?
    Ben odamda otururken babam bana içerideki odadan 5 kere bağırmış duymamışım. Bana geldi trip attı...
    9 Ara 2020
    12
    5
    Bugüne Kadar Size Yapılan En Büyük İhanet Neydi?
    Sevgilimle en yakın arkadaşımın birlikte olduğunu öğrenmek
    2 Ara 2020
    4
    1
    Öğretmenlerinizle Yaşadığınız En Komik Anınızı Bizimle Paylaşın!
    24 Kas 2020
    18
    2

    Günün En Popüler Başlıkları