15
31.8.2020
Unutuldu Unutuldu! Ah Eski Sokak Oyunlarımız
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Büyüdükçe insan eski zamanları özlüyor. Küçükken de duyardık bunu büyüklerimizden. Eskinin tadı farklı oluyor ki insan anlıyor bunu. Teknolojinin hayatımıza girmesiyle her şey çok farklılaştı. Eski sokak oyunları mesela tarih oldu. Akşam geç saatlere kadar oynardık oyunlarımızı, ta ki annemiz balkondan bağırıp eve çağırana kadar. Şimdi ki çocuklara da kızamıyorum ki, teknoloji pek çok şeyi öldürdü. Ayrıca onlara yeşil alanlar da bırakamadık serbestte oynayabilecekleri. Ben şuraya eski oyunlarımızdan birini yazayım siz devam ettirin: Dokuz aylık
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
tekpas istop
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Sokakların bi kıymeti vardı o zamanlar çünkü çocuk sesleriyle şenlenirdi öyleydik yani korkusuzca oynardık acıkınca ekmek arası peynir ne kıymetliymiş meğer kirlenen sadece üstümüz başımız şimdiki çocukların fikirlerini bile alıyorlar ellerinden en çokta özgürlüklerini
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
3 taş vardı ya yere 2 kare üstte 2 kare altta ve karaler birbirine bitişik bir şekil çizip oynardık.3 taşı aynı hizaya getiren alırdı oyunu...
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Körebe vardııi yakantop vardııı sonraa 🤔 Beştaş vardııı vardı da vardı
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Şimdiki çocuklar da büyüyünce çocukluklarını özleyecek. Hangi dönemde hangi coğrafyada olursa olsun çocuk olmak güzel şey be. Oyunlara gelince : Tombik, köşe kapmaca, mendil kapmaca, çelik çomak, misket oynardık misket envai çeşit oyunu vardı. Bir de topaç çevirirdik diyeceğim de yaşımız belli olacak 😔
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Saat gece 12 de annemin bizi abimle beni sokaktan topladığını hatırlarım Saklambaç çok iyi saklanırdım
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
dokuztaş seksek ip atlama beştaş istop. yalnız dnaya kodlanmış gibi taş ve top görsek dokuztaş diyebiliyor olmamız çok saçma değil mi yani milyon tane şey türetilir ama neden 9??
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Hababam sınıfı, kurt baba, ebelemece bunları biz 1.sınıfta oynar dık aga beeee şimdi DC, voleybol, basketbol , monopoly,pug bunlar aldı yerini 😒
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
SİMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİT.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Sokakta dondurmaların tahta çubuklarıyla taso oynardık.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
ah, ah saklambaç çok oynardım o günleri özlüyorum.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Ben çok sokak kızı olamadım. Ailem izin vermedi ama elbette 90 çocuğu olmanın avantajlarından ben de faydalandım.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Ne güzel günlerdi. Ne de güzel yaşadım o çocukluk günlerimi. Şanslıyım gerçekten.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Akşam ezanı okunana kadar korka korka saklambaş oynamak hele de köy yerinde :)
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Köşe kapmacayı çok özledim :)
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
mahallede akşam futbol oynardık bina falan yoktu boş araziler alabildiğini koşturmaca.. hey gidi günler hey
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Sabahlara kadar dışarıda saklambac oynardık
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
9 taş Tek geçerim Fiziki kondisyon, odaklanma, motivasyon, takım ruhu, eğlence ve dikkat Hangi app yapabildi böyle oyun Yaaa
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.