96
11.3.2020
Sevgilinizi "Sexting" Yaparken Yakaladınız... Bu Aldatma Sayılır Mı, Sayılmaz Mı?
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Baktınız sevgiliniz sırıta sırıta telefonuna odaklanmış, sizi duymuyor bile. Bir şekilde ekranını gözünüzle kesebildiniz ve o da ne: "Mmm şu an dişlerimle atletini çıkarıyorum..." diye bir mesaj gelmiş karşı taraftan... Tepkiniz ne olurdu, buyrun soppete.
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
aldatmada penetrasyon şartı arayan bir erk*k daha herhalde... sahi soruyorum siz aldatmayı ne sanıyorsunuz arkadaşlar?
5 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
sayılır gayet. Siz nasıl bir fantezide yaşıyorsunuz pardon da. Ayıp. Peygamberimiz böyle mi buyurdu. İmansız...
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Duygusal ilişkiye girmekte aldatma sayılır. Bunu bilmeyip kendisini boynuzlattıran erkeklerin sayısı bi hayli fazla
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
aldatmak ruhende olur aldatmanın çeşitleri vardır hiç biride masum degıldır
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bunun sorusu bile olmaz, net aldatmıştır. Affedip affetmemek tartışılır.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Aldatmak temastan ibaret değildir gözle de sözle de beyinle de aktarılabilir yani amına korum wşxkqşxkğwls
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bunun sorulması bile aşırı saçma. Değil sexting, bakışma bile aldatma sayılabilir. Benim erkeğim benimdir. Ya-pa-maz!
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
ruhu aldatmaya hep müsaittir
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
kriter şudur: eğer aynısını yaşattığında onun içinde sorun olmuyorsa senin içinde zaten sorun olmuyorsa bu aldatma sayılmaz. iki taraftan biri için mutlaka ilgili durum hoşnutsuzluk sebebi olmalıdırki bu aldatmaya girebilsin. kocasını başka kadınlarla karısını başka erkeklerle hayal eden tiplerin var olabildiği bir dünyada maalesefki kriterleri daha detaylı ele almak zorundayız. devir değişti aldatmanın da tanımı değişti
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
insan çok eşlidir bana bağlı hissetmesi için kendini 5 yıl benle sınırlarsa aramızdaki enerji biter o yüzden kızmış gibi yapsam da beni sevmeye devam etceği için çok da şi etmem yani
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Kimse kusura bakmasın da bu soru bile sayılmaz 🤫
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Sevgili olan birey sonunda karşıdaki bireyi s*kmeye çağıracağı için bal gibi aldatmadır.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Ağzına sıçarım
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Kardeşim test sonuçların geldi.Kusura bakma beklettim biraz
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Muhtemelen çok kızardım. Aslında eylemin kendisinden ziyade arkamdan iş çevirmesi durumuna kızardım.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
YOK ABİ YA SAYILMAZ SEKS YAPMASINI BEKLİYİM
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
La hangimiz yapmıyoruz ki masumca :D
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Eskiden sevgilim olan kadın
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
sayilir tabiki
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.