absurdman
AbSurDMaN
Hakkımda hayırlısı.
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    Onedio Mukbang
    Aiyy burası da güzel yorumla dolmuş ne güzel 🙈😁
    26 Haz 2020
    50
    1
    2020 Yılının Başında Astrologların Salgını Önceden Tahmin Etmeleri
    Adam nokta atışı yapmış şok olarak izledim. Bundan böyle astrologlar ne derse o aga.
    30 Mar 2020
    2
    0
    İnsansız İstanbul'un Aslında Güzel Olması
    İnsansız tüm dünya öyle bi güzel olur ki... Göremeyiz ama çok güzel olur bakmaya doyamazsın.
    26 Mar 2020
    0
    0
    Koronavirüs Taşıyan 1 Kişinin Virüsü Ne Ölçüde Yayabildiğini Gösteren Korkutucu Animasyon
    Allahın belası ya mahvetti hayatı aq
    25 Mar 2020
    0
    0
    Ne Yaparsa Yapsın Samimiyetsiz Gelen Ünlüler
    Sıla'nın yapmacıklığına kanıt bulunduğu için o kadar mutluyum ki. Alın siz de izleyin: https:/...
    25 Mar 2020
    31
    3
    Koronavirüs Öncesi Neler Konuşuyorduk Lan?
    Gerçekten hiç hatırlamıyorum gündem neydi, twitter'da neyi bokluyor neyi yüceltiyorduk hepsini un...
    22 Mar 2020
    9
    0
    Evde Sıkılan Biraz Şeydir...
    Ya evde sıkılabilen insanlar için yazılabilecek çok şey var ama bulamadığım için şeydir dedim, bo...
    22 Mar 2020
    7
    0
    Çiftlere Soruyorum: Koronavirüs İlişkinizi Nasıl Etkiledi?
    Türkiye'de de boşanma davaları artacak dım gibi eminim. Ama şunu anlayamıyorum, evlenirken hasta...
    20 Mar 2020
    6
    0
    Güncelliyoruz: Koronavirüs COVID-19 Hakkında Tüm Gelişmeler
    Dünyada ölüm sayısı bu akşam 10 bini geçti...
    20 Mar 2020
    0
    0
    İlk Oynanan Bilgisayar Oyunu
    Warcraft II Üstünden ÇEYREK ASIR geçmiş amk inanılır gibi değil
    20 Mar 2020
    1
    0
    Karşıdaki İnsanın Çılgınlar Gibi Azdığını Gösteren Küçük Bir Belirti Söyleyin
    Kadınlar bizim baş parmağımızı ısırmamıza bayılıyor. Deneyin görün. Valla bak.
    20 Mar 2020
    0
    0
    İkinci El Uygun Fiyatlı Az Yakan Otomobil Tavsiyeleri
    Chevrolet Lacetti... 40k ile daha iyi bir araba alman imkansız... Kendi arabam diye övmüyorum ken...
    20 Mar 2020
    0
    0
    Boğa Kızı Nasıl Tavlanır?
    Boğanın erkeği de kadını da yemeğe bayılıyor ona yemekler hediye edin...... Bi de zırt pırt buluş...
    20 Mar 2020
    6
    0
    Taner Tolga Tarlacı'nın İleri Görüşlülüğü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
    Ah be deli oğlan, seni başkan yapmayacağız...
    20 Mar 2020
    0
    0
    Sosyal İzolasyona Başladığınızdan Beri Günlük Rutininizi Nasıl Koruyorsunuz?
    Rutinim gram değişmedi o yüzden rahatım, boğa burçları beni anlayacaktır...
    20 Mar 2020
    2
    0
    Evden Çalışma Ayağına Tatile Çıkmak
    Yav ne tatili bu durumda hala gezen varsa totop bacaklarını kıralım yeter da
    20 Mar 2020
    0
    0
    Seda Sayan, Şeyma Subaşı, Seren Serengil Gibi Ünlülerin Koronavirüsten Koruyan İlaç Reklamında Oy...
    Instagram'da reklamı yapılan bir üründen fayda görebileceğini düşünen koronavirüs de kapar. Korel...
    20 Mar 2020
    0
    0
    Koronavirüsü Kapma Riskine Rağmen Kime ''Hayır'' Diyemezsiniz?
    Genç genç insanlarsınız, arzuladığınız insanlarla birlikte olma şansını koronavirüs yüzünden tepm...
    20 Mar 2020
    0
    0
    Psikolojinizi Tek Kelimeliyle Anlatacak Olsanız Ne Olurdu?
    B I G D I G
    20 Mar 2020
    12
    3
    COVID-19 Sonrası Nasıl Bir Dünya Düzeni Bizi Bekliyor?
    Hiçbir bok değişmeyecek bence, herkes devrimler bekliyor. Daha fakir ve kayıplar yüzünden daha mu...
    19 Mar 2020
    0
    0

    Günün En Popüler Başlıkları