Öpüşürken Düşünülen Şeyler
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      plastickardashian
      Ay bebeklerim şu durumu göz önüne aldığımızda iki ayrı grup beliriveriyor.. A GRUBU: iyi veya kötü öpüşmede de ne olursa olsun hiç odak sorunu yaşamayan, ana odaklanan ve bu anın keyfini olabildikçe almaya çalışan tayfa. B GRUBU: HAHAHAHAHA ben bu grup için sadece gülmek istiyorum (ben de dahilim). Odak sorunu mu dersin, gözümü açsam mı kapasam mı, gözü açık mı,(karşı taraf iyi bir öpüşücüyse): ay ısırdım mı çocuğu, canı acıdı kesin, kesin soğur bu benden, ay çok güzel öpüyo aslında, dursam mı acaba ben o beni öpsee abes mi olur,mm gevşet balım yüz kaslarını, du bakim, hah oldu, devamms.. kafa hep şu seslerle doludur. öpüştüğünden bişey anlayamaz bu grup, bitince ehe bayuldum huiy gibi gereksiz utangaçlıklara başvurur. VELEV Kİ ÖPÜŞÜCÜMÜZ KÖTÜ,DENEYİMSİZ,YA DA SOĞUTUCU BİR KAÇ ÖZELLİĞE SAHİP: ağızda bıraktığı tat mı dersin yüzümüzde sebep olduğu ekşime mi dersin burundan nefes almamaya çalışırken ölmekle yaşamak arasında gidip gelmek mi dersin öpüşme faslı ne zaman biticek aq biri gelse de çekilse üstümden mi dersin.. ceza olur ceza. Sizlerin yaşadığı bu gibi şeyler var mıdır dio ailesi, ve hangi gruptasınız :D
        _gizem_
        hiç yaşamadım 😌
          kafatamircisi
          Ben öpüşmeye karşıyım ısırmak daha keyifli))
            baldbritney
            -niye bi tad almıyorum bundan veya -sigara içen biriyle bi daha öpüşürsem... veya -dudakları çok kuru yaaa... veya -çok güzel öpüşüyo bu.. HAHA bende bide bişi daha var ay ya bu çocuk evleniceğim kişiyse bu ilk öpücüğümüz oha hep hatılıycas diye bam diye aklıma geliyo bozuyo tüm anı hahahaha
              yodainwonderland
              -baydim ya bitse artik bu fasil.* bir de akla komik bi sey gelir bazen,koparsin,ister istemez hatun/eleman da kopar.geyik ve vicik bi durum olusur,devam etmek ister bi bok yiyemessin,ama mutlaka devam edilir.
                eski_bi_tanidik
                Hic opusmedim buradaki herkes opuşmuş galiba
                  muneccimbiri
                  akacak kan damarda durmaz hatta hiçbir kalsiyum beta bloker de buna kar$ı duramaz. $imdi gelelim bu öpme muhabbetine. bir kere gözü(n) kapalı öpersin.. böbrek üstü bezlerin yorulur adrenalin salgılamaktan.. tukuruk bezi'n afallar..aslında hiçbir $ey dü$ünmezsin sevdiceğinden ba$ka.öpmekten ba$ka. dudak varsa bu dünya da öpmek var misali güzel dakikalar,saatler geçirirsin. not: yazarken ilham kaynağımı (bkz: gesi bagları)'ndan aldım.
                    pinkypie
                    öpüşmeden öpüşmeye farklılıklar gösteren eylem. ilk öpüşme; a- öpüşmeyi hiç bilmiyor. takoz kız bu. b- öpüşmeyi köpek gibi biliyor. feciymiş bu. c- ben nasıl öpüyorum acaba? d- ilk olmasına rağmen iyiyim. aynı filmlerdeki gibiyim. iyiyim iyi. valla bak. alışılmış seans öpüşmesi; a- yeni yeni şeyler yapmaya başlamış vaaaay erkeeekkk. diş emmece ha..? b- hissetmeden öpüyor. cıx olmamış. c- sabah sucuklu yumurta yemiycektim ben. allah kahretsin! d- her zamanki gibi.. son öpüşme; a- iternette sanki chat odasından çıkıyormuş gibi "hadi baayy" der gibi. yuh be! b- hıımm çok hararetli, bu ilişkinin devamı için bir işaret mi yoksa? yoksa ben mi abartıyorum..? c- şuna bak tahta gibi.. bir de bayramda babaannenin elini öperken düşünülen şeyler vardır. -geçen bayram 20 kağıt verdi, bakalım bu bayram ne kadar vercek? (gerci konumuz öpüşme, öpme değil..)
                      miller
                      ne güzelmiş lan bu dudak mmm çok güzelmiş valla '(
                        disi.ejderya
                        Isırmak daha eğlenceli ...Ama hep acıttığım için yarım kaldı fdgdg
                          samyeli90
                          A grubuyum ben ya bir şey düşünmem
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.