17
20.4.2020
Karantina Bitince Hemen Seks Yapacak Mısınız?
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Valla karantina bitse de ben insanlara pek yaklaşmamayı düşünüyorum. O yüzden seks falan hak getire arkadaşlar yani anlık zevk için kendimi riske atamam. Siz ne düşünüyorsunuz?
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
1 Yanıt
  • Embed Kopyala
bi sorsana önce, karantinadan önce ne sıklıkla yapıyordun diye
  • Yanıtla
  • 6
  • 0
  • Embed Kopyala
herkes de seks makinesiydi zaten biter bitmez koşacaklar.
  • Yanıtla
  • 4
  • 0
  • Embed Kopyala
Karantina bitince virüs de mi bitiyor. AIDS var, osu var, busu var. Bence biraz daha zaman lazım.
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Embed Kopyala
Şimdi yapıyoruz zaten?
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Embed Kopyala
Karantinada da seks yapılır. Onuda biz mi öğretecek. Evden çıkmayan iki insan mesajlaşır gelsene sıkıldım 29 gündür evden çıkmıyorum der. Taam dersin. Steril şekilde gidiverirsin sonra mıncık mıncık sonra tekrar evine dönersin.
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
2 Yanıt
  • Embed Kopyala
Neden bitmesini bekliyorsunuz ki?
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
4 Yanıt
  • Embed Kopyala
Kapattık o defterleri karantina koydu zaten
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre