Her Şey Aklıma Kaldı
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      diocubacito
      Biri var , galiba beni seviyor , eskiden aşıktım... şu an emin değilim , sevsem ayrı dert sevmesem ayrı dert şimdi her şey aklıma kaldı. Sizce ne yapayım ? siz olsanız ne yapardınız ? bu tarz bir olay yaşayanlar varsa ve yazarsa sevinirim <3
        kania_
        Böle oluncada ben sewemiyorum karşı tarafı seweceksen başta dicen sewmiyeceksende başta dicen sonra uğraştırıyo kafamızı s*kiyo.Bence zaman ve zaman ona karşı zaman tanımalısın
          nickiharuto
          Git konuş onunla. Evlenmek için bakmıyorsan, arkadaş ol sevgili ol uzun vadeli düşünme anı yaşa. Çünkü hayatının başrol oyuncusu sensin diğerleri figüran. Başrolü paylaşacağın kişi ancak eşin olur. Bu tarz arkadaşlıklar için kendine eziyet etme. Kararsızlık eziyeti. Reddedilme korkusu eziyeti. Sonra ayrıldık eziyeti. Bunlar yersiz ve gereksiz. Bu kaygılar için erken. Biri seninle olmayı da seçebilir, olmamayı da kişisel algılama. Herkez kendi kararını alır onunla arkadaş olmak ve yakınlık kurmak senin kararın. Bırak o da kendi kararını versin. Senin yapabileceğin sadece sormak ve yoluna devam etmek onunla yada onsuz...
            mrsnl33
            Senin yaşlarda normal ya,böyle karışık duygular.Sana tavsiyem derslerine odaklanman,zaten sınavına da az bir zaman kalmış.
              karolunita
              Fjxxfbzhfhrshfs ben bunu çok yaşıyom ve cevap = perosun sunduğu iremin cevabı devam edecek fxhgxgjxfhxhfx
                gregory_
                Sevsem sevmesem gibi laflar ediyorsan bosver, baska taraflara yol al.
                  moon_night
                  İki ucu şeyli değnek
                    absurdizm
                    Akışına bırak o an içinden ne demek ne yapmak gerekiyorsa onu yap
                      merilolika
                      sevmenin pek bi esprisi yok bence önemli olan sevilmek sana değer verilmesi sen istesiğin kadar sev karşındaki seni yeteri kadar sevmiyorsa yürümez. gerçekten sevildiğine inanıyorsan ve düzgün biriyse değer ver ve dene yaşın kaç bilmiyorym ama küçüksen önce okul
                      /
                      0

                      Tarihe Göre

                      İçerik bulunamadı.