DM'den Aldığın En Saçma Mesaj Neydi?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      patilik
      eywww reis
        sbstnbjk
        "Aga çok şanslısın her gün farklı karılarla takılıyorsundur sen bi güzellik yap bize de ayarla da keyfimize bakalım. " Bu mesajı atma sebebi de yurtdışına yerleşmiş olmam. Sanıyor ki Avrupalı kızlar ayy türkler gelse de bize kaysa diye sırada bekliyor.
          hazalkbr
          düşüyor mu böyle
            monaiman
            Biri İngilizce 'kuzu' yazmıştı, hayırdır birader diyecektim ingilizcem el vermeyince Türkçe konuş lan dedim, tabi bunu Türkçe yazmıştım,sonra beni engelledi
              pardondaburdanoluyo
              hiç tanımadığım bilmediğim bir adamın nerdesin diye yazması cevap vermeyince de kiminle nerdesin diyorum sana diye atarlanması aajjajajsjs
                mercannn
                ?: Bence lezbiyensin. Ben: elhamdülillah ?: sadece öylesine bir düşünce idi ?: benimle cıkar mısın? Ben: işte şimdi dibine kadar lezim aq
                  mercanim
                  Eski flörtüm karantina da aşka gelip -naber lan tipine yumurta kırıp ekmek bandığım yazdı . Bende engelledim
                    eefenizz_
                    Biri bana şunu açıklasın gördükçe çıldırıyom ahjnfjdkcmdjd
                      kedisesii
                      Kedimin bacaklarına kısa dedi kimse kedime kısa diyemez😂😂 (tanışmıyoruz bile) Güncelleme:kedim kayboldu aq nasıl bi nazar bu dkskf
                        baklava27
                        Ayşe Hanım siz bir bayan mısınız
                          ezgisarikaya
                          bakın şaka değil buradan birisi geçen dm'ye SA diye giriş yaptı. kanka burası maslak oto sanayi mi?
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.