kinderpingui
coktatlıbiri
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    İlk Öpüşmen Nerede Oldu?
    arabada wkdkwkdjaısh
    16 May 2020
    3
    0
    Sarma Sigara İçen Varoştur
    yani paranla kok diyorsun öyle mi kanka, sırf öne çıkmak için açılmış bi başlıktan ileri gitmiyor...
    16 May 2020
    2
    0
    Yoksa 2020 Sonumuz mu Olacak?
    özür dilerim ama sokayım sonuna nolacaksa olsun artık amk
    16 May 2020
    1
    0
    Yüzyılın Sorusu: Menemen Soğanlı mı Olur, Soğansız Mı?
    soğansız hic olmuyo
    16 May 2020
    2
    0
    Survivor 2020'nin En Sinir Bozucu Yarışmacısı
    sarı papatya ve evrim
    15 May 2020
    1
    0
    Sevgi Anlaşmak Mıdır, Nedensiz de Sevilir Mi?
    sevgi anlaşmak değildir ama ilişki anlaşmakla olur
    15 May 2020
    0
    0
    Kankanızla Yaşadığınız En Komik Ama En Rezil Olduğunuz Anıyı Yazın
    bir program sunmaya gitmiştik, prova yaparken aman bi oyun havası açalım dedik, başladık halay an...
    14 May 2020
    3
    0
    Survivor Evrim'e Ne Oldu?
    farkında mısınız abi bir şey oldu aşırı itici davranıyor eskisinden bin kat beter oldu, üzgünüm a...
    14 May 2020
    2
    4
    Yerken Tüylerinizi Diken Diken Eden ya da Dişlerinizi Kamaştıran Bir Yiyecek Var mı?
    kivi ya kivi
    14 May 2020
    3
    0
    Gelecekteki Sevgiline Bir Not Yaz
    sevgilim seni de kesin çok seviyorumdur
    14 May 2020
    3
    0
    İlinizdeki Buluşma Noktaları Nereler?
    kışla parkı
    13 May 2020
    1
    0
    Bir Parçanızı Bıraktığınız Diziler/filmler
    şöyle çok etkilendiğiniz, kendinizi bulduğunuz hatta sonunda bir parçanızın filmle birleştiğini h...
    13 May 2020
    0
    0
    Film/Dizi İsimlerini Lahmacun İle Değiştiriyoruz
    zalim lahmacun
    13 May 2020
    6
    0
    Bi Zamanların Gözde Ünlüsü Merve Boluğur'un Ruh Hali Pek İyiye Gitmiyor Gibi
    boşanma onu etkilemesi gerektiğinden daha fazla etkiledi, aşk acısını kişisel bir olay haline get...
    13 May 2020
    0
    0
    Okulda Hiç Kuralları Çiğnediniz Mi ya da Çiğneyeni Görüp Sustunuz Mu??
    piercing takıyordum
    12 May 2020
    0
    0
    Mutsuzken Ne Yaparsınız?
    şiir okurum
    12 May 2020
    1
    0
    Ben Prof. Dombledore Sorularınızı Bekliyorum!
    hocam davet mektubumu ne zaman yollayacaksınız
    12 May 2020
    1
    0
    dio Dertleşecek İnsan Veritabanı
    hayatımda net kötü bir şey olmamasına rağmen en büyük düşmanım kendimim sanki, başka herhangi bir...
    11 May 2020
    6
    0
    Eurovision'a Katılacak Olsak Ülkeyi Kim Temsil Etsin İsterdiniz?
    mor ve ötesi
    11 May 2020
    2
    0
    Seni Etkileyen Şair ve Şiiri
    didem madak-ahlar ağacı ali lidar- ismail'in kendi kendine delirmişliğine dair hikayat
    11 May 2020
    0
    0

    Günün En Popüler Başlıkları