Başınıza Gelen En Tuhaf Doğaüstü Olay Neydi?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      venussss
      Gece tuvaletin kapısına giderken önümde bir insan silüeti gördüm. Babam zannettim baya baya konuşmaya başladım. Konuştuktan sonra ışıkları yaktım ve hiçbir şey yok...
        gregory_
        2020.
          mythdev
          O zamanlar en fazla 5 veya 6 yaşındayım. Batman Sason'da yaşıyorum. (Baba Polis olduğu için şark görevi vardı ve 8 yaşıma kadar orada büyüdüm). Bir de ikiz kardeşim var. O zamanlar bayağı hareketliydik. Zaten ufacık yer. 5 katlı lojmanda kalıyorduk. İlk katı karakol, bir alt katı da kömürlüktü. Kapısı her zaman açıktı. Kömürlükte de kum torbası vardı. Çocukluk aklı o kum torbası hep ilgimizi çekerdi ve sürekli lojmanın çocuklarıyla gider oynardık. Bir gün ikiz kardeşimle gidip oynayalım dedik. Kapıyı açtık ve karşımızda uçan bir şey vardı ve tamamen saydamdı. İkimiz de çığlık çığlığa yukarı çıkıp ağlayarak bir şey gördüğümüzü söyledik. Polisler girip baktılar ama bir şey bulamadılar. Belki saçma gelir, belki aptalca gelir ama biz bunu yaşadık. Sonra bize kimse inanmadı. Şuan yaşım 26. Ve ben bunu asla unutmayacağım.
            cagla-guler2
            Daha küçüğüm anneyle baba boşanınca da tabi annem beni yanına almış birlikte uyuyoruz sonra sabah annem bi hışımla kaldırıyor beni elime bak kına yakmışlar diye yahu yat kadın diyorum sonra annem banyoya gidiyor elini yıkamaya o sırada bende elime bakıyorum ulan bende de var hemde daha fazla e sonrasında bu olayı cin düğününe gitmeye yorumlayan mı dersin meleklerin seni işaretlediğiyle mi bilemem ama bir hafta korkudan uyuyamamıştık
              kurunta
              Eğer birisi size böyle hikayeler anlatıyorsa dikkat edin o insana. Çünkü bu hikayeler ya uydurmadır ya da sanrıdır. Size böyle hikayeler anlatan insanlar ya milleti korkutmaktan hoşlanan işsiz güçsüz tiplerdir ya da ağır şizofreni başlangıcı vardır. Bunun dışında çok nadir olarak şeker düşmesi, baygınlık anı ve uyku felci sırasında görülebilecek halüsinasyonlar olabilir tabi. Ayrıca rüyaların çıkması konusu da gerçekte var olan ilginç bir fenomendir ama öyle gece çişe kalktığınızda salon kapısından size gel gel yapan gölge falan, bunların hiçbiri gerçek değil. Eğer görüyorsanız böyle şeyler doktora gidin, baktırın kendinize.
                zodyakli
                Bir gün mışıııl mışıııl uyuyorum. Gözümü bir açtım. Karşımda bildiğin zebani duruyor. O var ya filmlerde simsiyah giyinmiş kapüşonlu. Haah tam olarak o duruyor. Tabii bir de körüm ben, gözlerim bozuk. Hemen gözlüğümü taktım. Bir baktım bornozummuş ama nasıl o şekli almış kapının arkasında ben baya korkmuştum ya :(
                  christy-brown
                  Bundan seneler önce köy evindeyken babannem gece bulaşık yıkıyormuş. Bizim köy evinde ki cam da bahçeye doğru bakıyor ve asıl olayı anlatmadan önce kulağa saçma gelmemesi için şu ön bilgilendiremeyi yapayım: dedelerim falan anlatırdı önceleri, yaşadığımız ev inşaa edilmeden önce şuan evin bulunduğu bölgede köyün mezarlığı varmış, sonradan yerini değiştirmişler. Hatta defalarca ordan kemikler çıktı. (Buna üstü ustalıkla oyulmuş kızıl tuğlaların olduğu tabutlarda dahil.) Her neyse babannem o gece bahçede aniden sebepsiz yere bir ateşin yandığını görmüş ve eski insanların genelinde yerleşik bir batıl inanç vardır: sebepsiz yanan ateşin olduğu yerde cinlerin koruduğu bir hazine olduğuna inanırlar. Ertesi gün babannem bunu evdekilere anlatınca dedem ve amcam ateşin yandığı yeri kazıyorlar ve 2 iskelet buluyorlar ( e tabi anlattığım sebepten dolayı çokta şaşırmamışlar) birisi kadın olduğu tahmin edilen bir yetişkin, diğeri de tek bacağı olmayan bir bebeğin iskeleti ve bu bebeğin olmayan bacağının çıkıntısındada üzerine semboller yazılı metal bir halka takılmış. ( amcamın araştırdığına göre bu halkanın işlevi şu şekilde: geçmiş zamanlarda insanlar, doğuştan oluşan bu uzuv eksiklerine çözüm olarak bu halkları kullanırlarmış. Kendisine halka takılan kişi de -ne kadar doğrudur bilinmez- o uzvunun olmadığını hissetmezmiş.) Durum bu şekilde. Sırf ateş mevzusu yüzünden aynı durumla bagdaştırdığım ve benim başımdan geçen bir başka olaydan da kısaca bahsedeyim. Köy evinin bahçesi sadece uzaktan yansıyıp ortamı çok az bir loş ışıkla aydınlatan sokak lambası dışında hiç ışık almadığından geceleri nerdeyse zifiri karanlık olur. Ben de salak gibi taktım kulaklığı gecenin bir yarısı müzik dinleyerek o bahçede dolaşıyorum. Derken üzerime aniden parlak bir kor düştü gibi oldu ve yan bahçeden biri üzerime sigara izmariti atıyor zannedip geri adım attım. Derken tam o an önümde bir ateş yükselip söndü ve o kor zannettiğim minik parıltılar resmen üzerime yağdı. Hâlâ olayı tam kavrayamadığım için çokta korkamadan oradan uzaklaştım ama ilk anlattığım olay aklıma gelince epey bir ürperdim açıkçası. Ne olduğunu bilemeyeceğim ama kesinlikle aynı dünyanın farklı frekans ayarlarında bizim göremediğimiz oluşumlar ya da canlılar yaşıyor.
                    muzlu-pasta
                    Muhabbet kuşum gece 3 gibi inanılmaz derece öttü ve çırpındı ancak sabah ezanı okununca sustu susması için herşeyi denemiştim ekmek çok severdi onu verdim ona bile susmadı nefesi tükenene kadar ötüyor geri dinlenince ötüyordu
                      daisyyy
                      Babannemlerinin evinin tuvaleti dışarıdaydı. Kışın tuvalete gitmek ölüm gibi bir şeydi. Bir gün korka korka gittim . Kapıyı açtım karşımda bir şey arkasını dönmüş öyle dikiliyor. Bastım çığlığı ve kaçarak eve girdim. Meğer mahallenin delisiymiş.
                        rarero
                        Hala gerçekliğine inanamam. Garip bir amca bir gün yolumu kesip dedi ki ışığa dikkat et. Ne dediğini pek anlayamadım başlarda. Ne demek istiyor olabilir diye çok düşündüm ama herhangi bir şey çıkaramadım. Aradan 3 saat geçti. Kırmızı ışıkta karşıdan karşıya geçerken dumura uğradım. Bir anda yeşil yandı. Arabanın bir aniden gazladı. Kendimi nasıl kaldırıma attığımı bilemedim. Hala tüylerim diken diken olur
                          plazacalisani
                          Benim değil, bir arkadaşımın başına geleni söylüyorum. Batı kesiminden bir şehirde ünviersite okurken bir falcıya gitmişler. Yalnız falcı öyle herkesi allmıyormuş ve parayla da bakmıyormuş. Kahvenin kendisi pahalıymış bir tık daha. Neyse, bunlar masada 4 kişi otururken, falcı gelmiş diğer 3'üne bir daha gelmeyin size asla bakmayacağım diyerek kovalamış. Arkadaşıma sen gel demiş. Bir sürü şey söylemiş, ancak şu dediği ipleri koparmış: Senin annen 2 yıl önce senden habersiz hamile kalmış ve çocuk aldırmış. Sizin evde iki tane gri koltuk var onların köşesinde de bir tane fiskos duruyor. İşte kardeşinin ruhu o fiskosun altında yaşıyor demiş. Kız şok tabi. Hemen apar topar annesine gitmiş, olanları anlatmış. Ailenin tüm psikoloji yerle bir tabi. Taşınmışlar. Biraz daha toparlandıktan sonra, birgün o kızın arkadaşlarından biri falcıyı ikna etmiş fal baksın diye. Falcı o zaman demiş ki o arkadaşına söyle, taşınmaları bir işe yaramadı. O, onları izliyor şimdi de yeni evlerinde bilmem nerdeki yerin altında duruyor..
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.