110
3.9.2020
1.50 Kızlar Dışarı Çıkmasın Görünmüyorsunuz da Zaten
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
1.50 Kızlar Dışarı Çıkmasın Görünmüyorsunuz da Zaten
5 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Ne alaka mk? Zürafa gibi kızlar da çıkmasın ozmn maşallah yüzlerini göremiyoz :/
7 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Çıksınlar yav kız dediğin 150,170 arası olur zaten
3 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Saçmalığın daniskası. Şimdi sen bu başlıkla ben ergen değilim diyosun öyle mi? WHDJHĞFNFLF
36 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
bodur tavuk her daim piliç
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
SANANE LAN İSTEDİĞİMİ YAPARIM KADIN ERKEK AYRIMI BİTTİ ŞİMDİDE BOYDAN MI GELECEKSİNİZ BİZ EV HAPSİNE FALAN MI TABİ TUTULALIM İNSANLARI BÖYLE KÜÇÜMSEMEMELİSİN BU DAVRANIŞINLA İNSANLIĞINI GÖSTERDİN TEBRİKLER
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bu başlığı açanı sopa ile kovalayabilirim. Çıkın kız çık. 🤗 Bize gelin hatta 🤔😱🤩😍🥰🤗🤗🤗🤗🤗.
https://youtu.be/WIX_7GvZiIg
https://youtu.be/WIX_7GvZiIg
Katır toynakları ile uğraşmayın. Moralinizide bozmayın. 🤨😒🙅🏻‍♂️.
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Reis ne yaptın ya burayı yakarlar
3 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Şimdi sen bu ağır manasız başlığı açtın da ozonda ki delik kapandı dimi abc? İnsanların fiziksel özelliklerini ağızlarınıza dolamayı bırakın be!! “kız dediğin" miş bak bak hele hele erkek dediğin de adam olmalı ama değilsiniz be kardeş..
3 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
1.68 olarak bu başlığı sorguluyorum.
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Çok haklısın 150 altındakiler dışarı çıkmasın. 150 üstü de çıkmasın. Kimse dışarı çıkmasın. Manyak mısınız olum dışarı çıkıp napıcaksınız her yer covid.
9 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bamyalar da dışarı çıkmasın desek bomboş kalacak sokaklar yoksa da 1.50 kızlara bok atıyorsunuz.
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Göremiyorsan burada ne işin var göz doktoruna gideceksin. Boy ile dışarı çıkmanın alakası yok. Sırf başlık açmak için açmışsın.
5 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
tamam canım sende maskeni gözüne kadar çek, böylelikle sorun kalmaz.
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Onlardan bi farkın yok ki
6 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bir araba 1.50 kadınların araba kullanması tehlikeli diyordunuz şimdi dışarı çıkmamız sorun oldu demek. Canımızı falan mi istiyorsunuz? Amacınız ne sizin nereye varmak istiyorsunuz?
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bu tarz söylem içeren başlıklar insanları tartışmaya götürdüğü gibi, kin ve nefretin de yayılmasına sebep oluyor. Neden böyle bir şey istiyorsun onu da anlamadım. Sadece üzüntüden ibaret.
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Kargaşa yapıp Dioyu popüler yapmak için açmışlar bu başlığı.amk
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Uzun insanlarında suratlarını göremiyoruz , gözlerine bakmak için boyun fıtığı geçiriyorsun.
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
burası ne ara twitter a döndü
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.