• dio
  • Yanıtlar
  • Başlıklar
Evliliği Bitirmeye Yetecek Sebepler
Ben artık kadınlardan hoşlanıyorum demesi
0
0
dio'cuların Kilo Verme Hikayeleri
Hayatım boyunca hiç kilolu olmadım kendimi bildim bileli fitim hala fitim
1
3
Countdown App: Ne Zaman Öleceğini Söyleyen Uygulama
He bi 40 yılım varmış ya la
1
0
Moral Düzelten Bir Şarkı Rica Edicem Sizden
https://youtu.be/PLe1fqI-2mc
1
0
Yalnızlık
Yalnızlığı seviyorum
1
3
Yaşına Göre Olgun Olan İnsan
Ben ya ablamın abisi olarak sanılıyorum
0
1
Bir Günde Kaç GB İnternet Harcayabilirsiniz?
Ben çok meşgul olduğum bir günde 8gb harcayabildim meşgul olmasam 10-12
0
2
Çocukluğumuzdan İçimizde Ukde Kalanlar
Oyun oynayamadım be ya
0
1
Güçlü Olmanın En Büyük İlkesi Ulaşılamaz Olmak mı?
Bence güç zekadır
2
0
Aylık 5K Harçlık Alan Kızın Mikrodalga Almadığı İçin Annesine Çemkirmesi
Yani bizimki de dert mi mq
2
0
Şuraya Moral Düzeltecek Bir Şarkı Bırakın
https://youtu.be/A-O0NFoiWl4
2
0
Hiç Beklemediğiniz Bir Anda Aşk İtirafı Aldınız. Ne Yapardınız?
Herkes herkese yazıyo bu devirde o yüzden şaşırmam. Önce güzel mi diye bakarım ( bu huyumdan nefr...
1
0
Sevilen Kitaptan Bir Cümle
"çok insan öldürdüm ama şimdi daha iyi anlıyorum gerçekte ölenin yerde yatan değil de aslında onu...
2
0
Hadi Bu Ara En Çok Dinlediğiniz Şarkıyı Paylaşın
https://youtu.be/hyhnIBDE-yM "Sorun zamansa zaman benim kolumda CASIO" Rota seven var mı?
2
0
Günümüz Dünyasında Mutlu Bir İlişki Yaşamanın Neredeyse İmkansız Olması
Abi özetledin
0
0
Aşırı Hoşlandığın Kişiyle Konuşacak Konu Bulamamak
Ben konuyu buluyorum da o konuşmuyor
2
0
Şirketlerin İşe Alımda "Seni Neden İş Alalım?" Sorusunun Saçmalığı
O sorunun nedeni çok farklı çünküm
0
0
TL'de Rekor Değer Kaybı: Dolar 7,60'ı, Euro 9 TL'yi Aştı!
Ekonomi bakanı karısını değil sanki ekonomiyi.... yor
0
0
Buket Keleş'in Şehit Olamaması
Aga küfür için özür dilerim ama okuduğuma şöyle dedim vay amk
0
0
Ekmek Yemeden Doymayan İnsan
Dolmayı, makarnayı bile ekmekle yerim
0
0

Günün En Popüler Başlıkları