• dio
  • Yanıtlar
  • Başlıklar
Ömür Boyu Başına Bela Olacağını Düşündüğün Özelliğin
ortadoğulu olmam
7
0
Erkek Arkadaşının Testislerini Isırarak Koparak Kadın
erkek haketmiştir yoksa kadına şiddetin yanında ne bunlar iyi olmuş.
0
0
Sevgilinizin Çocuğu Olduğunu Öğrenseydiniz Tepkiniz Ne Olurdu
başında öğrendisyem sıkıntı yok . ama diğer türlü güle güle. ha bide çocukluysa çok taş olması lazım
0
0
Ayrıldığı Kız Hakkında Kötü Konuşmayan Erkek
off keske yapabılsem ama olmuyo kasar dıye anlatıyom herkese
1
0
Dio Sözlük: Bilmediğimiz Kelimelerin Anlamını Öğrenerek Yazıyoruz
mutluluk
3
0
Uykuluyken Yaptığınız Saçma Olaylar
telefon yerine cüzdanı şarja taktım sabah okula telefonsuz gittim
0
0
Günümüzde Güvensizliğin Dağ Boyu Olmasının Nedenleri
social media panpacım
0
0
Yemezseniz Büyüyemezsiniz
5 harfli 2.harfi A _A_ _ _ EDİT:SON HARFİ K bileni takip etcem Doğru cevap KAZIK tı gençler
2
4
Tam Bir Loser Olduğuna İkna Olduğun İlk An
isviçre ye 2 haftalığına gidip oradan asla dönmek istemediğmi anladığım an
6
0
FOTOCAPS* Medya Jargonuyla Caps Niteliğinde Çektiğin Fotoğrafı Paylaş
yok panpa ama senin için çekerim
1
0
Çocukluk Dönemi Yanılgılarımız
insanlar evlenince allah otomatik çocuk veriyo zannediyodum hala öyle bence.. gerçeği bumu bilmi...
6
1
Her 278 Kişiden Biri Koranaymış
allahtan bizim köy 200 kişide korkmuyom virüsten dikkat edin
0
0
15 Temmuz Darbe Girişimi
ben o gün tiyatrodaydım :))
1
0
Erkeklerin Bilgisayar Oyunu Bağımlılığı
o bağımlılık yakında biter bi oyun 400 lira oldu
1
0
Dio'ya Bomba Atıyorlar Ve Herkes Ağır Yaralı, 1 Kişi Kurtarma Şansın Var Kimi Kurtarırdın?
dioyu kurtarırım
7
2
İçki Olarak Neler Seversiniz, Tadından Hoşlanmadığınız İçkiler Neler?
Ayran ve kımız dışında içki içmem CCc yaşa Turan ülküsü Elhamdülillah
5
2
Mısır Polisinin Gay Avı
Ahahahahahah Yakında biz de böyle oluruz
0
0
Kanıtlanmış Bir Faydası Olmamasına Rağmen Faydalı Diye Tekrarlanan Eylemler
Damardan çeşitli kokainler alıyorum Yüce rabbimin yarattığı bir ot o da sonuçta Nasıl zarar ver...
4
4
Ekrem İmamson
Lan kahkaha attım Ulan troller
2
0
Rahmetli Dedemin Bi Lafı Vardı Hiç Unutmam
you can erase someone from your mind. getting them out of your heart is another story ...
1
0

Günün En Popüler Başlıkları