yigit-topkara
Yiğit Topkara
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    Erkeklerin Flört Zannettigi Ama Flört Olmayan Şeyler
    Her haltı flört zannettikleri için hangisini saysam bilemedim
    28 Ağu
    36
    10
    Neden Çoğu Erkek, Kadınların Kendisi ile Evlenmek İstediğini Zannediyor?
    Genel olarak hiçbir vasfı olmayan, aşağılık kompleksli erkeklerin düşüncesi bu hatta düşüncesi bi...
    28 Ağu
    15
    3
    Bir Ögrencinin Gece 12'de Soru Sorması Saygısızlık mı?
    Atılmaz! Biz daha çocukken öğrendik; akşam saat 9'dan sonra acil bir şey olmadığı müddetçe kimsey...
    14 Nis
    3
    0
    Biz Bunu Karşı Cinse Nasıl Kaptırdık Dediğimiz Şeyler
    Oje sürmeyi nasıl kaptırdık ya? Böyle üniversite dönemlerim yüzük ve serçe parmaklarıma siyah oje...
    14 Nis
    6
    3
    #12nisan Erkekler Günü İsmiyle Yapılan İğrenç Yorumlar
    Şu lanet ülkede kadınların çektiği nedir ya? Bu kadar sakin olmaları da aynı bir durum. Ben kadın...
    12 Nis
    2
    0
    Ramazan Ayında Yapmaktan Çekindiğiniz Şeyler
    Ramazan ayında herhangi bir şey yapmaktan çekinmiyorum. Hala insanlar dinin, inanışın Allah ile k...
    12 Nis
    0
    0
    Osmanlı Devleti'nin Bomboş Bi Devlet Olduğunu Kabul Edelim
    Adama boş yere kızıyorsunuz sırf Osmanlıyı eleştirdi diye. Her ne kadar, canım ciğerim Mustafa Ke...
    25 Mar
    17
    13
    'Bir Çift Kullanılmış Çorap' Vizyonsuzluğundan Bir Adet Finansal Köle Yaratmam
    Siz bunları yaparak toplumdaki her kadına zarar veriyorsunuz. Bu sapıkların hepsi tüm kadınların ...
    9 Mar
    1
    0
    Ped Alışverişimde Gazete Kağıdı ve Siyah Poşet Alternatifi Sunan Bakkal Amca ile Sınanmış Olmam
    Regl olma olayını hala aşamayan andavallara sesleniyorum. Kadınlar regl olmasa sizde olmazdınız. ...
    23 Şub
    120
    4
    Sevgilinizin Ailesi İle Aranızda Geçen Komik Diyaloglar
    Televizyonda maç var, oturduk izliyoruz. Kızcağız kahve getirdi. Önce babasına uzattı herif gözle...
    20 Şub
    1
    0
    Biraz da Erkeklerin Sorumluluklarını ve Üzerlerindeki Baskıları Konuşalım
    Üzerimdeki baskı şu kardeşim; eğitimsiz, cahil, bir boktan anlamayan hatta en eğitimlisinin bile ...
    19 Şub
    4
    2
    Bir İnsanı, Su Getiren Kişiye Kapıyı İç Çamaşırlarıyla Açmaya Ne İter?
    Arkadaş siz erkeklerin ne gibi fantezileri olduğunu söyletmeyin bana şimdi. Kadınların da fantezi...
    19 Şub
    10
    2
    Bir Erkek Bir Kadını Evine Sadece Seks İçin mi Davet Eder?
    Ulan ben lise günlerimi hatırlıyorum (yaş 33) böyle, herkesi toplardım eve kız-erkek eğlenirdik. ...
    19 Şub
    5
    0
    Uzun İlişkisi Sonrasında 1 Senede Evlenen İnsanlar
    O öyle değil işte kardeş. Erkekler zannediyo ki ulan uzun ilişkim var bu durum evliliğe gider ben...
    19 Şub
    3
    0
    Sevip de Yapamadığınız Öyle Abuk Sabuk Bir Şey Söyleyin ki, Hepimiz Çıldıralım!
    Sivilce sıkmaya bayılıyorum (niyeyse) ama sıkacak sivilcem yok.
    11 Şub
    3
    0
    Fuck Buddy'ye Sevgililer Günü Hediyesi Alınır mı Sorunsalı
    Fuck badi bilmem ne ne sevişiyosan sevgilindir. Sevgili zaten seviştiğin kişidir.
    10 Şub
    0
    3
    Hadi Biraz Cesaret! Herkes Kendine Ait Bir Foto Bıraksın
    Kimseye saygısızlık etmek istemem ama kişisel sosyal medya hesaplarınız mevcut hatta Facebook ve ...
    5 Eki 2020
    2
    0
    Instagram'da Görmekten En Çok Sıkıldığınız Şeyler
    Çok özür dileyerek; "kadın poposu" görmekten çok bunaldım.
    12 Eyl 2020
    7
    0
    Kadınların Erkeklere Oranla Daha Fazla Eşya Kullanmaları
    Pis ve bakımsız oldukları için, doğal az eşya kullanmaları!
    12 Eyl 2020
    1
    0
    Toplu Taşımada Kitap Okumanın Biraz Şov Olması
    "Normalde -gayet- kitap okuyan biriyim" değilsin. Kitap okuyan biri bu kadar düşük bir cümle kurm...
    12 Eyl 2020
    8
    2

    Günün En Popüler Başlıkları