the_watcher007
Fatih Arikan
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    "Güzel Götlü" Demenin İnsancasını Arıyoruz
    AA Vakıfbank dan Fatma
    26 Tem
    2
    0
    Tatil Sonrası Ne İş Yaptığını Unutmak
    valla isim barista lik olduğu için cokda unutamıyorum açıkçası 😀😀😀
    26 Tem
    1
    0
    Bir Gün Cezaevine Düşecek Olsaydınız Suçunuz Ne Olurdu?
    anayasal düzeni ortadan kaldırmaya teşebbüs ahahah bide örgüt üyeliği 😀😀😀😀
    30 Haz
    1
    0
    Açlık Sınırında Yaşayan Vatandaşa Emine Erdoğan'dan "Porsiyonlarımızı Küçültelim" Önerisi
    al birini vur ötekini AMK başka hicbisey deil
    30 Haz
    1
    0
    Pfizer Biontech Aşısı Yaptıranların Deneyimleri
    aga deniyen varmı bilmiyorum ama bu aşıyı yaptıranlar asi olduğun yere metal kaşık tut kaşık kalı...
    29 Haz
    0
    0
    Güne Nasıl Uyandınız?
    kalktım birde ne göreyim suyu masanın üstünde unutmuşum yandım
    29 Haz
    1
    0
    Ölüyorsun, Her Şey Son Buluyor. Tüm Dünyanın Duyabileceği Son Bir Cümle Şansın Var. Bu Ne Olurdu?
    hepinizin aw.. bayramınız mübarek olsun
    29 Haz
    0
    0
    Hayatınız Bir Kitap Olsaydı İsmi ve Son Cümlesi Ne Olurdu?
    Kitap ismi:Tutunamayanlar Bazen kazanıyorduk bazen kaybediyorduk ve sonunda herzaman kaybediyorduk
    29 Haz
    1
    0
    İçinde Şeytan Besleyen Burçlar
    alayına akrep
    28 Haz
    1
    0
    Türklerin İkna Cümleleri
    harbiden bana inanmiyon mu tamam canın sağolsun
    28 Haz
    1
    0
    dio'nun Görselsiz Başlıklarıma Kendi Kendine Uydurduğu Görsellerin Mükemmelliği
    evet çok mantıklı mesela ilk tartisma konuma çocuklar duymasın "Taşfırın erkek Haluk" rolüyle Tam...
    27 Haz
    0
    0
    Ülkeyi Terk Etme İsteğinin Nedenleri
    şimdi bişey demek isterdim ama Silivri harbiden soğuk yaşadım biliyorum 😀😀
    26 Haz
    1
    0
    Bir Müzik Aleti Olmak İsteseydiniz Ne Olurdunuz?
    kesinlikle kalimba ağa çok güzel bir alet 2 parmak bas notaları tuttur efsane şeyler çıkıyor
    26 Haz
    1
    0
    Akşam Eve Geldin. Annen ya da Baban "Çabuk İçeri Gel Senle Bir Şey Konuşacağım" Dedi. Aklınıza İl...
    benim ilk aklıma gelen lisedeki devamsızlıklarımdi. ama megersem sigara içtiğimi öğrenmiş bir ton...
    26 Haz
    5
    1
    Sevgiliniz Sizinle Beraber Duş Almak İsterse Nasıl Karşılarsınız?
    çok iyi oluyor çok da güzel oluyor duştan ciktiktan sonra beraber sarılıp uyumaniz paha biçilemez...
    26 Haz
    2
    0
    Alkolün Azizliğine Uğramak
    arkadaşın abisinin düğününe gitmiştik ne düğün ama Antepliler gelenin gidenin haddi hesabı yok ne...
    26 Haz
    0
    0
    Feminizimi Savunan Kadınların Sevgili Yaptıktan Sonra U Dönüşü Yapmaları
    açılan başlığa bak ve yapılan yorumlara şaka misiniz???
    26 Haz
    1
    0
    Flört Aşamasında Yapılan Yanlışlar
    gereksiz kıskanma saçmaliktan başka birşey deil
    26 Haz
    0
    0
    İnsanların Karnı Aç Dolaşırken Giyimlerinden Ödün Vermemesi
    ayranimiz yok içmeye tattirevalliyle gidiyoz .......
    26 Haz
    1
    0
    "50 Kere Şikayet Ettik"
    her isteyene koruma versek bu ülkede polismi dayanır dediğiniz birisi daha gitti... arkasında fer...
    26 Haz
    0
    0

    Günün En Popüler Başlıkları