sdantart
Sosya list
Herşey o kadar standart ki...
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    Neyse Halim Çıksın Falim (Tarot Falı)
    Beni fala inandır hadi. 3-5-7-17-22-23-47-72-73-99
    13s önce
    0
    0
    Sizce Kim?
    Bir yabancı
    Dün
    0
    0
    Neden Kılık Kıyafeti Kanunu Yokmuş Gibi Giyinen İnsanlar Var?
    Ve işte bir salak başlık daha. Sen neyle rahat ediyosan onunla rahat etmek zorunda mı oda kültür ...
    6 Ara
    1
    0
    Büyük Meme Sevmenin Varoşluk Göstergesi Olması
    Bu ne kadar salak bir tespit böyle. Akademik düzeyim artıkça daha küçük memeler sevmenin neresi b...
    6 Ara
    36
    1
    Flörtünüzün Konuşacak Bir Şey Bulamaması
    Sürekli konuşmak durumunda bırakmayabilirsin Onu
    6 Ara
    2
    1
    Şu An Hayattaki Motivasyonunuz Nedir?
    Hala hayatın mna koyacağıma dair ümitli olmam
    6 Ara
    0
    0
    Hiç Dolandırıldınız mı? Dolandırılma Hikayemizi Anlatıyoruz
    Kazığın Allahını yedik. Yıllardır geçen zamanı jhayat sandık
    6 Ara
    0
    0
    Z Kuşağına Söylemek İstedikleriniz
    Y kuşağına bok bir dünya gelecek bıraktınız çünkü tek derdiniz bum bum ça.
    6 Ara
    0
    0
    Bir Müzik Grubu Kursaydınız Adı Ne Olurdu?
    Standart
    4 Ara
    1
    0
    "Hep Beni mi Bulur" Dediğiniz Şeyler
    Hep beni mi bulur faşist ama güzeller
    4 Ara
    0
    0
    Aşık Olduğun En Saçma Kişi
    Sez education 'daki 'Meave'.
    4 Ara
    1
    0
    İnsanlar Sizinle Tanışınca En Çok Neye Şaşırıyor?
    Aslında bende şaka yapıyormuşum..
    2 Ara
    0
    0
    Hayatınızda Yaptığınız veya Yapmadığınız İçin Pişman Olduğunuz Tek Bir Şey Söyleyin
    2.şans hep öyledir hep bela olsada olmasada pişmanlıktır hamuru
    2 Ara
    1
    0
    Hayatınızda Yaptığınız veya Yapmadığınız İçin Pişman Olduğunuz Tek Bir Şey Söyleyin
    Yeterince analitik davranmamam
    2 Ara
    1
    0
    Gününüz Nasıl Geçti İçinizi Dökün!
    Bugünu dünü sikenlere yarını ise arzulayanlara armağan edıyorum
    2 Ara
    1
    0
    Depresyonu Nasıl Atlatıyorsunuz?
    Size bir sır vereyim mi gençler. - '' Siktir et. '' lafı kadar terapi eden bir başka kelime yoktu...
    2 Ara
    2
    0
    BİM'in Satış Elemanı Pozisyonu İçin Aradığı Kriterler
    Vee bim in de amk uz gençler
    2 Ara
    0
    0
    İlişkilerinizde Duyduğunuz En İlginç İltifatlar
    Nefes derdi. Nefessiz olunur mu dedi sonra. Birde baktık nefessiz olabiliyomuş meğersiz. Solumakt...
    2 Ara
    1
    1
    Depresyonu Nasıl Atlatıyorsunuz?
    Depresyonunda amına koyuyoruz... Anca öyle
    2 Ara
    2
    0
    Zamanı Durdurabilsen Ne Yaparsın?
    Zamanın amına koyardım net.
    1 Ara
    1
    0

    Günün En Popüler Başlıkları