miyase123
miyase
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    Kız İstemeden Başlayan ve Evliliğe Giden Süreçteki En Saçma Gelenek
    görücü usulü evlendikten sonra evlilik teklifi etmek 💀💀
    30 Eki
    0
    0
    Bir Şarkı🖤
    https://youtu.be/_67Q6X2KQXk
    22 Eki
    1
    0
    Kötü Hissettiğiniz Anlarda En İyi Dostunuz
    kitap ve tabikii müzikler
    22 Eki
    1
    0
    2022 Bitmeden Ne Olsun?
    - Hayatım düzene girsin - Güzel bir arkadaş ortamım olsun - Ailemle aram düzelsin hayattan cidd...
    22 Eki
    0
    0
    En Son Dinlediğimiz Şarkıyı Geceye Bırakalım 🖤
    https://youtu.be/qFIvMlo-U0g
    15 Eki
    1
    0
    En Eski Arkadaşınızla Kaç Yıldır Arkadaşsınız?
    yani 5 yıldır falan ortaokuldayken tanıştık şuan da aynı lisedeyiz ve aynı sıradayız her ne kadar...
    14 Eki
    1
    0
    Kendinizi En Çaresiz Hissettiğiniz An Neydi?
    saçma gelebilir ama ceketimin kaybolduğu gün o gün gerçekten çok çaresizdim ve son saat farketmiş...
    14 Eki
    0
    0
    En Sevmediğiniz Özelliğiniz?
    İnsanlara dikdik bakıyorum bazen öyle bir bakıyorum ki arkadaşlarım benden korktuğunu söylüyor am...
    14 Eki
    0
    0
    Tek Solukta Bitirdiğiniz Diziler Nelerdi?
    Color Rush izlemiştim bölüm dakikalara az olduğu için hemen bitti
    14 Eki
    0
    0
    En Kötü Sosyal Medya Uygulaması Sizce Hangisi?
    Net Facebook abi bunun için birisi ile de tartışabilirim tabi +65 yaş olmazsa.
    19 Haz
    0
    0
    En Kötü Sosyal Medya Uygulaması Sizce Hangisi?
    TikTok diyenleri yedim.
    19 Haz
    0
    0
    Gece Olunca Sizi Sıkboğaz Eden Düşünceler
    Gelecek kaygısı, acaba ilerde nasıl bir hayatım olacak, böyle giderse kötü şeyler olabilir mi bu ...
    19 Haz
    2
    0
    Kalbinizin Hızla Çarpmasına Neden Olan Son Olay
    3 yıl platonik takıldığım erkek bugün sinemaya davet etti nasıl ama
    5 May
    0
    0
    İnsanları Senden Soğutacak Kişilik Özelliklerin
    istemsizce her şeye göz devirmem ve atarlı olmam ama istemsizce oluyor
    5 May
    0
    0
    Yaş İlerledikçe Azalan Şeyler
    enerji sabır tahammül
    5 May
    1
    0
    Bu Zamana Kadar Çaldığınız En Kıymetli Şey Neydi?
    o kadar değerli değil ama cips çalmıştım sonradan beraber çaldığımız kız da bana suç atmıştı orta...
    5 May
    1
    0
    Birinin Telefonunda Gördüğünüz Zaman Koşarak Uzaklaşacağınız Uygulama
    tinder ve omegle
    16 Nis
    0
    0
    Çocuğunuza Yabancı Bir İsim Vermek İsteseydiniz O Ne Olurdu?
    Lisa, laura, rose olabilirdi
    16 Nis
    0
    0
    Hayatında Birini İstememenin Temel Nedeni
    babam gibi birisini bulurum diye
    16 Nis
    0
    0
    Matematiği Gerçekten Seven Var mı?
    abi 8. sınıfım gına geldi x harfinden ve şuan matematik çalışıyorum gene bir bilinmeyen x,y bune ...
    7 Mar
    1
    0

    Günün En Popüler Başlıkları