hissi-kablel-vuku
SEFA MURAT
Bilsem inan yazardım, seninle paylaşmıycam da kiminle paylaşıcam yoksa
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    Seninle Şöyle Olabilirdik... (Sadece Görsel-Video Bırak)
    25 Tem 2020
    3
    0
    Vaktinizi Su Gibi Geçirebileceğiniz İnternet Siteleri
    youtube ve netflix sanırım
    25 Tem 2020
    1
    0
    Sigara İçmenin En Çok Keyif Verdiği Zaman?
    alkolün yanında mı desem / seks sonrası mı karar veremedim..
    25 Tem 2020
    0
    0
    Burcundan Kaynaklı Olduğunu Düşündüğün En Kötü Özelliğin
    Milyonlarca şeyi aynı anda yapmak istemenin vermiş olduğu doyumsuzlukkk
    25 Tem 2020
    0
    0
    Falcının Söylediklerine İnanıp Ortada Hiçbir Şey Yokken 8 Aylık İlişkisini Şak Diye Bitiren Kişi ...
    Bu hikayeleri ''bir arkadaşımın başına gelmişti'' diye anlatınca niye inanmıyorum ben :)
    24 Tem 2020
    0
    0
    Aldatan Sevgiliye İkinci Şans Verilmeli Mi?
    karşındaki kişiye, pişmanlık boyutuna, ne kadar aşık olduğuna göre değişir bence bu sorunun cevab...
    23 Tem 2020
    1
    0
    Yaşadığımız Şehri Adını Söylemeden Anlatıyoruz
    müzesi cami oldu!
    12 Tem 2020
    2
    0
    Yalvarmadan Nude Atan Hatun Kişi
    Başlık hem gereksiz hem de Türkçe katledilmiş, ''Yalvartmadan'' olacak o güzel kardeşim, kadın çı...
    12 Tem 2020
    4
    0
    ''Kadın Kadındır, Çiçek Babandır'' Sözüyle Anlatılmak İstenen Şey
    bana güzel şeyler söyleme diyor abla, bir bana bak bir de çiçeğe yakınından bile geçemem diyor. F...
    12 Tem 2020
    2
    0
    Kitap Ayracı Yerine Kullanılan Garip Nesneler
    kıyafetlerin üzerinden kesilen karton aparatları kullandığımı farkettim, kimse denememiş sanırım :)
    11 Tem 2020
    1
    0
    Koronavirüs Nedeniyle Fiyatı Hayvan Gibi Artan Şeyler
    Bana en çok koyan D&P den aldığım açık parfümün zaten virüs öncesi 100 lük şişesine gelen zamla 6...
    4 Tem 2020
    1
    0
    Kalabalıklar İçinde Yalnız Mıyız Yoksa Olmamamız Gereken Yerlerde Miyiz?
    4 Tem 2020
    1
    0
    Seviştikten Sonra Partnerinizden Duyduğunuz En Aptalca Cümle
    1 saati aşkın bir süre sonra kendisi bilmem kaçıncı doruğundayken bitmemeye yemin mi ettin dedi.....
    4 Tem 2020
    4
    20
    Hayvanların Maksimum Büyüme Seviyesi Bir Kedi Kadar Olsa En Şirin Olacak Hayvan Hangisi Olurdu?
    zürafalar ilginç olabilirdi :)
    4 Tem 2020
    1
    0
    Yedi Büyük Günahtan Hangilerine Meyillisin?
    Şehvet ve tembellik -_-
    4 Tem 2020
    0
    0
    Hadi Gelin, Erkeklerin Kadınlarla İlgili Deli Gibi Merak Ettiği Soruları Cevaplayalım
    Makyajı erkekler için mi yoksa kızlar için mi yapıyorsunuz?
    4 Tem 2020
    11
    11
    Ozan Güven'in Instagram'dan Yaptığı Açıklama
    insanlar tutturmuş kadına şiddet kadına şiddet diye gidiyor, kadın erkeğe şiddet uygulayamaz mı ?...
    4 Tem 2020
    0
    0
    "Cinsellik Benim İçin 2. Plandadır" Diyen Erkekler
    1. planı seks olmayan erkek ''seks benim için 2. plandadır'' demez, konu seks lan bi kere gündem ...
    4 Tem 2020
    1
    0
    Galerinizde Yer Alan En Tatsız Fotoğraf
    farklı bir versiyonu da var ama onu buraya atmıyalım şimdi :) Buyursunlar;
    28 Haz 2020
    2
    0
    dio'cular Öleceksiniz ve Son Bir Cümle Söyleme Hakkınız Var. Kime ve Ne Söylersiniz?
    Benim için büyük insanlık için küçük bir ölüm!
    23 Haz 2020
    1
    1

    Günün En Popüler Başlıkları