fearel
morosis
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    Buradan Herhangi Bir diocuya İçinde Kalan Şeyi İtiraf Et!
    Uzun zamandır kullanıyorum ve şuana kadar takip edilmedim ve mesaj almadım :)
    2 Eyl
    0
    0
    Birisi Size Çirkinsin Derse
    Ayna etkisi yarattığımı söyleyenler olmuştu
    2 Eyl
    0
    0
    Eğer Bir Yemek Olsaydın Ne Olurdun?
    Bol maydanozlu bir yemek olurdum çünkü herşeye Maydanoz gibi burnumu sokuyorum
    2 Eyl
    0
    0
    Hatırladıkça Sinir Eden Pastane Anıları
    Kardeşimin pastası vs benim pastam
    2 Eyl
    2
    0
    Sonbahar Geldi Diye Sevinenler, Mutlu musunuz?
    Evet çünkü artık sweatshirt falan giyebileceğiz ve ayrıca yaz ayından nefret ediyorum
    2 Eyl
    1
    0
    Evlenen Kadınların Kütüğünün Değişmesi
    Annem ve babam aynı memleketten ve hatta aynı köyden. İnanmayacaksınız ama Soy isimleri bile aynı🤦🏼‍♀️
    2 Eyl
    1
    0
    Otelde Başınıza Gelen Saçma Sapan Bir Olay
    Ailecek gittiğimiz bi butik otel vardı. 5 kişiyiz fakat 3 kişilik bir oda tutmuştuk. Şişme yatak ...
    2 Eyl
    2
    0
    Kim Ne Derse Desin Sevmeye Devam Edeceğiniz İğrenç Şeyler
    Ketçaplı pirinç pilavı ve ketçaplı et !KETÇAPLI HERŞEY!
    2 Eyl
    2
    2
    Aklınıza Kazınan En İyi Film Replikleri
    Efsaneler başka birşey anlatır, tarih başka bir şey. -Thor
    2 Eyl
    1
    0
    Kilo Vermek İçin Yaptığınız En Saçma Şey Neydi?
    Her saat başı tartıya çıkıp kiloma bakmak
    2 Eyl
    1
    0
    En Absürt Alışkanlıklarınız
    Dişimi fırçalarken illa ki diş macunu ile ağzımdan baloncuk çıkartıyorum ve yemek yedikten sonra ...
    2 Eyl
    0
    0
    Kitap İsimlerini Çay İle Değiştir
    İnsan çayla yaşar
    4 Ağu
    0
    0
    Yıllar Geçse de Hala Aklınıza Gelince Güldüren Tweetler
    Aynen aynen 4 TL olmuş. Şuan 8 TL falan galiba
    4 Ağu
    0
    2
    Seni Karşı Cinsten Buz Gibi Soğutan Şey
    Cahillik ve nerede nasıl davranacağını bilmemesi
    4 Ağu
    0
    0
    Kadınların Cool Olduğunu Düşündüğü Ama Aslında Cool Olmayan Şeyler
    Saçın yarısını yüzünün önüne atıp kaşı kaldırıp dudağı şişirip telefonu Allah katına kadar tutup ...
    4 Ağu
    5
    0
    Erkeklerin Cool Olduğunu Düşündüğü Ama Aslında Cool Olmayan Şeyler
    Araba sürerken ön sağ koltuktan çekilen fotoğraf aşırı klişe ve artık biraz cringe olmaya başladı
    4 Ağu
    3
    0
    Linç Edilme Korkusuyla Söyleyemedikleriniz
    Bence heryer de çok güzel kız var fakat heryer de çok yakışıklı erkek yok.
    4 Ağu
    21
    3
    Linç Edilme Korkusuyla Söyleyemedikleriniz
    Akraba evlilikleri çok saçma geliyor. Zaten çocukları olduklarında çocuğun sağlıklı olma ihtimali...
    4 Ağu
    22
    0
    Demet Akalın'ın Kuracağı Yardım Derneği
    Valla normalde sevmezdim çok itici gelirdi ama helal olsun valla inşallah söz ağızda kalmaz
    4 Ağu
    1
    0
    Dinlediğinde Seni O Ana Götüren Şarkın Ne?
    https://youtu.be/XzmoF1ROd38 bunu söylerken videom vardı
    4 Ağu
    0
    0

    Günün En Popüler Başlıkları