• dio
  • Yanıtlar
  • Başlıklar
Hadi Herkes Burcunu Yazsın
Akrep 😏
7
0
Var mı Bir Lakabınız?
Sarı diyolar fjgnfjgjg
3
0
YouTube'da Saçma Komik Videolar
Şu dayıyı bi arayın kızlar SHSKSKSMD https://youtu.be/tNFlBjejqh0
0
0
Memleketin Hakkında 2 Kelime Söyle
Köfte, güzel gızz hadi bakim djdjdjdh
3
3
Ağlayan Erkek
Yemin ederim sırf bu düşünce yüzden ağlayamıyoz toplumda fln AGSJFMVÖGPUŞGNDURKFN
6
0
Okullar Açılmalı mı? Uzaktan Eğitim mi, Okula Gitmek mi?
Okul açılsınnnnnn :((
1
0
dio'nun Yaş Ortalamasını Ölçüyorum Yaşları Alalım
17 :)
3
0
Ergen dio'cularımız Çıksın Diyenler
İstemiyosanız engelleyin görmezsiniz yorumlarımızı olur biter.
4
1
Nijerya'da Mavi Gözleri Yüzünden Toplumdan Dışlanan İnsanlar
İyiki nijerya da doğmamışım ozmn dışlanmayı sevmemmm 😣
0
0
Sürekli Cinsellik ile İlgili Başlık Açan Ergen Tayfa
https://dio.onedio.com/baslik/hem-seks-esnasinda-hem-de-yemek-yerken-soylenecek-soz-1003023?t=p...
3
0
Instagramda Yeni Bir Sayfa Açıp Büyümenin Çok Zor Olması
Değil ya ben hemen büyüyorum 😅
1
0
Beyler! Sadece Erkeklerin Anlayacağı Bir Görsel Bırakın
Anlayanlar sorry.. SJGLVMTLGLFLFMG
10
0
Herkes Burcunu ve Özelliklerini Yazsın
Akrep burcu erkeğiyim kopyala yapıştır şeysi yaptım.. :) Akrepler kadar yaşamda tutkuyla yaşaya...
4
0
Laf Atışmalı Kavgalarda Kendinizi Yeterince Savunabildiğinizi Düşünüyor musunuz?
Ben pek beceremem genel dee :((
4
0
Zamanında Sizi Reddeden Kadına/Erkeğe Söylemek İstediğiniz Şey
Ben vazgeçersem sen HİÇ KİMSE olursun.. Kaybolma diye kıyak geçiyorum.... Ayık ol 😜👌🏻
3
0
Şu Hayattaki En Büyük Şansın
1-tipim fndncnc 2-arkadaş çevrem ve ailem 3-okulum Bu kadar sjsjsjs Eh hadi bide izmirli olmam o...
6
0
Hadi Herkes Bu Başlığın Altına Tekrar "Ben" Yazsın Diğerleri de Sevdiyse Neden Sevdiğini, Sevmedi...
Benn?? :))
1
0
En Nefret Edilen 3 Ses
1-üst komşunun evde tepinişi 2-sınıfta sırayı birden çektiğinde çıkan o oo iğrenç cırtlak sesss 3...
2
0
Hadi Herkes Bu Başlığın Altına "Ben" Yazsın Onu Bu Platformda Seven Kişiler de Altına Yorum Atsın
Benn 😊
4
0
Bazen Bir Kuzu Olmak İstersin: Dünyanın En Pahalı Kuzusu ile Tanışın
nE? Allahım beni niye böyle bi kuzu olarak yaratmadığğğn!! Harbi çok iyiymiş fiyatı bi yutkunuyor...
0
0

Günün En Popüler Başlıkları