banlananbayan
Ellie
    Takip Et
    Mesaj Gönder
    • dio
    • Vidio
    • Yanıtlar
    • Başlıklar
    Terk Etmek İstediği Eşi Tarafından Vurulan Nurtaç Canan, Kanıyla Not Bıraktı: 'Beni Ragıp Vurdu, ...
    Öncelikle editör arkadaşa çok teşekkür ediyorum cahilliği önlediği için. Konuya gelecek olursak ş...
    19 Haz 2020
    0
    3
    Cahil İnsanları Bertaraf Etme Yolları
    Ona cahil olduğunu söyleyin ısrar ile söyleyin. Bunu yaptığınız zaman bertaraf edeceksiniz
    19 Haz 2020
    0
    6
    Herhangi Bir Yere Söz Bırakıyoruz
    Ben tüm insanlığa şu sözü bırakıyorum; insan olmanın aslında insan olmakla bir alakası yoktur, in...
    19 Haz 2020
    4
    1
    Gündüze Bir Söz Bırakıyoruz
    Adalet dediğimiz şey Hz Ömer ile beraber öldü
    19 Haz 2020
    3
    1
    Geceye Bir Söz Bırakıyoruz 🚬
    Geceye mi?
    19 Haz 2020
    1
    0
    Ah Be Nerede O Eski dio Demeye Başlayanlar
    Bunun sebebi dio'nun ta kendisi
    19 Haz 2020
    4
    0
    K-Pop Yasaklansın mı??!! 😮
    Banane
    18 Haz 2020
    5
    2
    Hayatınızda En Ama En Utandığınız An
    En ama en?
    18 Haz 2020
    0
    2
    Diyelim ki Sadece 1 Günlüğüne Ölümsüz Olacaksınız Ne Yapardınız?
    Ölümsüz olunca herkes ölmek istiyor ajhsjsks
    17 Haz 2020
    2
    0
    Bu Başlığa En Sevdiğiniz Sanatçının En Sevdiğiniz Eserini Bırakıyorsunuz
    Klibi ayrı sözleri ayrı kendisi ayrı efsane, oyunculuk desen bambaşka sbzhjzjkzmzhsjsjx https:/...
    13 Haz 2020
    4
    0
    Dio'nun Kendisini Tanıttırma Haberine Ne Diorsun?
    Bu başlığı sildiler ve içindekileri banladılar özgürlük falan kalmadı
    12 Haz 2020
    6
    0
    Fenomen Caner Çalışır'ın Kerimcan Durmaz ile İlgili Attığı Mesajlar Ortaya Çıkmış
    allahım bu habere ihtiyacımız vardı ben hep bunu merak ediyordum sağol aydınlattığın için dio'da ...
    11 Haz 2020
    4
    1
    Onedio'ya Çıkmışıııım!!!
    çıkınca bi b#k olmuyo çokta şey yapma...
    11 Haz 2020
    7
    0
    En Nefret Ettiğin Kişiye Bir Resim Gònderecek Olsan Bu Hangisi Olurdu?
    11 Haz 2020
    7
    0
    Lisede Lakabınız Neydi?
    Bi arkadaşın lakabı tam olarak buydu kajsdhasj https://www.youtube.com/watch?v=qQNUQo3CbHQ
    11 Haz 2020
    5
    0
    Uykumun Gelmemesi (11 Haziran 2020)
    Normalde hemen uyuyan bir insanım fakat dio'da takılıyorum burası çok bağladı beni uyuyamıyorum y...
    10 Haz 2020
    8
    0
    TC Cumhurbaşkanı Olsan Yapacağın İlk İcraat Ne Olurdu?
    dio'yu tamamen yasaklardım
    9 Haz 2020
    6
    0
    dio Admini Olsan Uçuracağın İlk Hesap?
    eski diocular gitti mi aksjdbhasjdaskldjaskjdkasjdjkasdhkasjhdkasda
    9 Haz 2020
    11
    1
    Bir Erkeğin Kadın Profili Açıp Sürekli Cinsellik Hakkında Yazması Ruh Hastalığı mıdır?
    banlayın bunu yaa bu nedir
    9 Haz 2020
    7
    0
    Sosyal Medyadaki İnsanların Kerizliğinden Gına Geldi
    Haber değeri taşımayan bir başlık verdim eksini
    9 Haz 2020
    4
    0

    Günün En Popüler Başlıkları