• dio
  • Yanıtlar
  • Başlıklar
Türkiye' de En Çok Yapılan Yasa Dışı Davranışlar
Oy çalmak
1
0
A Milli Takım Deplasmanda Rusya ile 1-1 Berabere Kaldı
Korkarak oluşturulan bir kadroyla çıktık sahaya ve tabi ki yedik golü. Cesur davranmaya mecbur ka...
0
0
Başlık Açarken Daha Önce Benzeri Bir Başlık Açılıp Açılmadığına Bakılmaması
En önemli konulardan biri bence bu. Başlık açmadan önce 3-4 saniyelik bir kontrol yetiyor sadece....
0
2
Whatsapp Sınıf Grubuna Yanlışlıkla Atılan Mesajlar Ve Fotoğraflar
Üniversitedeyken bi dersin sınav kağıdını çalmıştık. Arkadaşlar da alsın diye vatsap grubuna atal...
0
0
Size Yazmıyorsa...
Biz de ona yazmayız nolmuş yani
1
0
Bu Başlığın Altına Bir Slogan/Motto Yaz
Herkesi mutlu edemezsin çünkü pizza değilsin
1
0
İlişkilerde Yaş Farkı Ne Kadar Olmalı?
Max 4-5 yaş bence. Fazlası olunca kafa yapısı pek uymuyor genelde. Bana öyle denk gelmiş de olabi...
0
0
Sanki dio'da Fotoğrafıyla Yazan Tek Kişi Benim Hissi
Az kişiyiz ama varız yani
0
1
Her Sene En Az Bir Kere Duyulan Cümleler
Nerde o eski ramazanlar?
3
0
Geceye Bir Müzik Bırak
https://youtu.be/3sm-YSveA0I
1
0
Sadakatsiz'i Nasıl Buldunuz?
Cansu Dere’yi güzel buldum ama diziyi izlemicem
0
0
Flash TV Oyunculuğu Sergilenen Anlar
Flash tv oyunculuğunun zirvesi bayram ziyaretleri bence. Herkes aşırı yapmacık ve bunu karşı tara...
3
0
Lise Ortamı
Öğretmen tarafından dağıtılan arka dörtlüdeydik hep
1
0
Bu Başlığı Okurken Aklından Geçeni Söyle
Karnım aç
3
0
Kedi Yiyen Çinli
Bok yiyin ulan
3
0
Belirli Bir Yaştan Sonra Yüklenen "Akrabayı Arama" Misyonu
Şu ana kadar böyle bi durum yok. Acaba hangi yaş bu
0
0
Trajik Bir Şey dio'la
Ayak serçe parmağını çarpmak
0
0
Aldatılmanın Gereksiz Yere Abartılıyor Olması
Aldatmak şerefsizliktir. Aldatılmak ilk anda ölüm gibi gelse de uzun vaadede kurtuluştur. Ama asl...
1
0
Mallık Testi
Ha?
0
0
Evcilleştirmesi Mümkün Olsaydı Evinizde Beslemek İsteyeceğiniz Vahşi Hayvan Hangisi Olurdu?
Zürafa. Biraz eğilmek zorunda kalır ama kusura bakma zürafacım
5
0

Günün En Popüler Başlıkları