arbi
aRBi
Her şey iyilik adına..
  • dio
  • Yanıtlar
  • Başlıklar
En Milliyetçi Özelliğiniz
Herkes milliyetçi değilim yazmış bir sürü de beğenmişler yazık.. büyütürken hiç Atatürk den bahse...
6
1
Survivor'a Sms Atanlar
sazan.avi
1
0
Kadınlar Efendi Erkek Yerine Serseri Erkek Tercih Ediyor Yanılsaması
Bir de yüzsüz yüzsüz serseriyle eğlenilir efendiyle evlenilir falan yazmışlar hahahah
23
2
Kadın Olduğum İçin Alkol Satmayan Tekelciyle Yaşadığım Akılalmaz Diyalog
Şikayetçi ol kral şöyle bi ceza yesin de akıllansın dicem eşek anca dayakla adam olur
1
0
Sizce Bademcikler Alınmalı mı?
Bence alınmalı. Bazı diocular vücudun mikroplarla savaştığı yer demiş. Ama sürekli şişince de dir...
0
0
İş Yerlerinde Kıl Olduğunuz İnsan Tipleri
Kendini ilah sananlar
1
0
Müp-te-la-sı-yım Deyip Replay Tuşunu Bozduğunuz Şarkılar
https://youtu.be/Yrd2DR0yqzI
4
0
İyilik İllaki Gizli mi Yapılmalıdır?
Bence göstererek yapılmalıdır. Çok güzel bir özendirme biçimi oluyor. Bir şekilde yarışma ortamı...
0
0
Karantina Döneminde Kaybedilen Belli Başlı Yetiler
Konuşmayı unuttum ag
5
0
En Son Okuduğunuz Kitap
Yolların sonu
0
0
Neden Sevişiriz?
Baya tutmaması için yapmışsın yav
1
0
Kalpsiz Olmayı mı Yoksa Saf ve Temiz Kalpli Olmayı mı Tercih Edersiniz?
Kalpsiz olmak isterdim ama beceremiyom
1
0
Yeni Başlayan İlişkilerde Yapılan Hatalar
Değer verdiğini fazla göstermek
0
0
Bir İnsanı Tanımanın En İyi Yöntemi
En kısa zamanda fikir sahibi olabilmek için o insana hatasız bir şekilde iyi davranıyorum. Sonra ...
1
0
Tuhaf Vücut Tepkileri
Kitap okurken veya ders çalışırken istemsizce dişlerimi sıkıyorum sonra da tabii felaket bir baş ...
1
0
Dikiz Aynasının Altındaki Düğme
Özellikle gece arkadan gelen araç farlarının rahatsız etmemesi için gayet kullanışlı. Tabii içind...
0
0
Olgunlaştıkça Farkına Varılan Şeyler
İnsanların birbirilerini asla tam olarak tanıyıp, anlayamayacakları
1
0
Buraya Okul Yıllarımızda Yaşadığımız En Rezil Anıyı Bırakıyoruz!
Hemşirelikteki kızlar telefonumu istemişti. Ben de ne de olsa şifreli diye vermiştim. Şifreyi kır...
6
3
Neden Homofobiksin?
Valla bilmiyom ama uzaklaşasım geliyor. Homoseksüeller neden öyle olduklarını biliyorlar mı acaba? 🤔
0
0
Mastürbasyon Sonrası Pişmanlık Safsatası
Vücudun tüm isteği sıfırlayıp yeni limanlara yelken açmak için hazırlık yapma sistemi
1
0

Günün En Popüler Başlıkları