blacksabahattin
    Listenin birinci sırasında dedikodu ve gıybet yer alıyor tabii ki özellikle de ulu orta yapılanı, bu en efendi arkadaşı bile sıfırlar nazarımda, ayak üstü sigara bile içmem o ne öyle lan? İkinci sırada hemcinsine yani diğer erkeklere hayatım, canım, aşkım diye hitap eden denyolar, ulan nasıl bir kişiliksiniz amk hayatım ne lan? Üçüncü sırada ota boka sırıtan, kahkaha atan cıvıksu erkekler, her an bir ibnelik bir şerefsizlik peşindeymiş hissiyatı verir, köpeğini emanet edemezsin. Dördüncü sırada, pistte başı götü dağıta dağıta oynayan erkek modeli yer alıyor, erkek dediğin en fazla tango, vals yapar, zeybek falan oynar bilmiyorsa da oturur masasına oynayanlara bakar. Beşinci sırada küsüratlı ve 500 tl altında borç isteyen erkek modeli var, dostum o borcu sana geri vermeyecek unut onu sen. Altıncı sırada sürekli, yanlış anlama ama diye cümleye başlayan sürüngen erkek modeli var, e birader bu kadar yanlış anlama diyorsan yanlış anlaşılacak epey bir durumlar var ortada, sence de öyle değil mi? Evet öyle. Erkek kalmadı amk neyse kalanlarla idare edin kızlar.

    Günün En Popüler Başlıkları