Yetişen Neslin Uzun Boylu Olmaları
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      caresizcare
      Bizim suçumuz günahımız neydi la 1 82 Nisa mı olur😩😩😩
        gregory_
        Bi tarafi yere yakinlardan korkun, uzun olsunlar tabii daha güvenilir bir nesil.
          ladyfierce
          Ailenin ilk torunuyum yinede en kısasıyım boyumun 1.70 olması dışında bir sorun yok.
            tsukyomi
            1.68 ile baba tarafımın en kısa elemanıyım. Ama çocuklarım olursa en kısası 1.85 olacak, buna gönülden inanıyorum. Babaları boy grafiklerini parçalıyor çünkü.
              asit
              var öyleleri.. benden uzun öğrenciye 'çocuğum' deyince bi garip oluyorum. Her an 'ne çocuğu olum' diye cevap gelecekmiş gibi oluyo
                mrs_furby
                Küçük bi kuzenim var 17 yaşlarında, boy 196 :)
                  sairsel
                  Varsın uzun olsunlar o ne öyle minnak minnak 😁
                    imailahorsilahh
                    170im ama 180 falan olmak isterdim valla
                      eefenizz_
                      Kızların yanında aynen böyle durduğum için sadece susuyorum şuan..
                        palmiye
                        165 olmama rağmen çok ufak tefek görünüyorum ama yine de mutluyum🥳 uzun olmak istemedim hiççç.
                          handeyakar07official
                          GDO'lu domatesten hep
                            moon_night
                            Bi kısa ben kaldım herhalde 156 boy mu olur
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.