Yeni Tartışma: "Bir Kadının Karşısında Bacak Bacak Üstüne Atılır mı?"
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      mrlawyerkk
      İstanbul metrobüslerinde yaşanmış olaylardan biridir efendim. Tartışma çıkmış ciddi ciddi. Bir kadın arkadaş erkek yolculardan birine (karşısında bacak bacak üstüne atana) "Ben kadınım, karşımda bacak bacak üstüne atamazsın!" demiş. Karşılıklı hakaretleşmenin yaşandığı tartışmada kadın yolcu, “Terbiyesiz karşına geldim oturuyorum. Ya zaten bu saygısızlık. Ben bir bayanım, senin karının kızının yanında böyle otursunlar” diyerek tepki göstermiş. Olaylar senin karın, kızın noktasına kadar gelmiş arkadaşlar. Bizim insanımız saygının el öpme, bacak bacak üstüne atma gibi olaylarla ilintili olmadığını öğrenemiyor. Kaldı ki metrobüste her yolcunun başkasına zarar vermeden, başkasının özgürlük alanına girmeden istediği gibi takılma hakkı yok mu? Bir kadının karşısında bacak bacak üstüne atmak saygısızlık mıdır tartışmasına bir girelim ve kadın arkadaşlarımıza soralım o zaman? Saygısızlık mıdır efendim?
      https://www.sozcu.com.tr/2021/gundem/metrobuste-bacak-bacak-uzerine-attin-kavgasi-6446308/
      https://www.sozcu.com.tr/2021/gundem/metrobuste-bacak-bacak-uzerine-attin-kavgasi-6446308/
        yagmurals
        BEN BİR BAYANIM! sjsjjshsjhsjsaa kadının kendini savunma şekline bayıldım. bundan sonra ben de böyle diycem.
          slmbnarda
          21. yy da Türkiyede tartışılan şeye bakarmisiniz ya ?
            berat_redflag
            Atılır çoksel de atılır. Bayan olmanız sizi VIP insan yapmıyor bizden birisiniz.
              buse01
              Atılır, tanımıyorsunuz etmiyorsunuz neden bir insana karışırsınız ki çok saçma, karışmayın isteyen istediğini yapsın sanane yani sanane. Kaçıncı yüzyıldayız ayak ayak üstüne atmak terbiyesizlik mi olur, ayrıca ben bir bayanım diyor bir de bunun benim pussym var bana böyle davranamazsın diyen versiyonu da vardı :D
                asit
                dünyanın en salak tartışması olabilir
                  badideasensei2
                  Saçmalık, karışmayın herkes istediğini yapsın. Atabilir tabi bana ne, sadece kadınım diye erkekleri kısıtlamak bencillik.
                    kafatamircisi
                    Yan gelip yatarım bile) öyle şeymi olur
                      benita
                      Bu kadının karşısında amuda bile kalkabilir
                        me_out_bye
                        Adam haklı kadın salak. Tek başarısı kadın olmak salağın heralde. Hemen ona sığınmış, full cahil olduğuda hemen o klasik moda girmesi senin karın kızın diye vurmasından belli. Cahillerin bir numaralı lafıdır. Adam sana bi skm yapmamış efendi efendi oturuyor öyle rahat ettiyse öyle yapar bacağını. Sanane LALE. Kalkmış tüm metrobüste bas bas bağırıyor ? Tanımadıgı bir insana adama ? Babanın oğlu sanki ? Adam HAKLI OLARAK derdini anlatinca da sanane sen kimsin belediye başkanı mısın hayırdır protokol falan mısın seni gören herkes hazır ola mı geçmeli diye gayet normal kendisini savununca kadın iyice çirkef moda girip saydırmış terbiyesiz bilmem ne fln. Bana yapsa kafasını sürterdim yere. Dön lan önüne önüne bak derdim. Ablanın canı kavga çekmiş heralde. Başka bir olay yok. Konu kapanmıştır tarafımca. Deli ile deli olmayın. Bunlarda şimdi ciddi ciddi tartışıp kadına hak verecek tıssss... Adamın özgürlugune ne karışıyon lale. İyi ki bir pıttiğı var mk. Kadınım ben! Söyle daha başka ne yapalım ne arzu edersiniz kadın hazretleri haşmetlimiz pfff
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.