116
30.11.2020
Yeni Sokağa Çıkma Yasağı Kararları (30 Kasım 2020)
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      killforyou
      Hafta içi saat 21.00-05.00 arası artık sokağa çıkma yasağı var. Hafta sonu cuma 21.00'den pazartesi 05.00'e kadar sokağa çıkma yasağı olacak. Yani hafta sonu çarşı izinleri iptal. Hayırlı olsun milletimize. Bunun yanı sıra; -65 yaş üstü ve 20 yaş altı vatandaşlar toplu taşıma araçlarını kullanamayacak ??????? -Evlerde gün, mevlit, taziye, YILBAŞI kutlaması gibi etkinlikler yapılmayacak. -Alışveriş merkezlerine girişte HES kodu uygulamasına geçilecek. -Hamam, sauna, spor salonları faaliyetlerine ara verilecek. -Üretim, tedarik, lojistik, sağlık, tarım, orman gibi genelgede yer alacak sektörler sokağa çıkma yasağının dışında kalacakmış. (Ayrıntıları vermedi) -Market, bakkal, kasap, manav gibi işletmeler ile eve paket hizmet veren yerler belirlenen saatler çerçevesinde hafta sonu kısıtlamasının dışında kalacak. - Restoranlar paket servis dışında hizmet veremeyecek. -Ana sınıfı ve benzeri eğitim kurumlarının faaliyetlerine ara verilecek. -Cenaze namazları, yakınları dahil en fazla 30 kişiyle kılınacak, nikahlar da bu sayıyı geçemeyecek. -Aşı ücretsiz olacakmış. **Sınavlarla ilgili bir şey göremedim. Bilenler yazarsa sevinirim.
        littlejohn
        hafta sonu Dio' dayız:D
          cinayetvaraga
          Boku yedik. İşletmeler dünya kadar kredi çekti sanki bedavaymış gibi. O kobiler geri ödeme yapamayınca bankaların düşeceği darlığın acısını büyük işletmelerden çıkaracaklar. Hatta kredi geri çağırması yaparlarsa bir nevi çöküştür bu. Göreceğiz. Kısıtlamalar ciroları düşürdü. Bu son hamle ile iyiden iyiye nihai müşteriye ulaşma hacmi daralacak hatta bazı sektörlerde bitme noktasına gelecek. Çalışan çıkarmak yasak, para kazanmak güç, devlet desteği YOK. Kendi işimize bakınca tablo tam bir facia! Şimdi bu kısıtlamalarda para kazanamayan şirketlerden ve kobilerden kredi ödemesi bekleyeceksin sen devlet olarak. Hadi bakalım. Görelim bakalım kimler bu kışı çıkarabilecek. Sağlık önemli. Kısıtlamalar önemli de... Kurban bayramında neredeydi aklınız? Kongrelerde? Düğünlerde? Belediye etkinliklerinde? cumalarda? cenazelerde? Haydi sizin o allahınız kurtarsın sizi de ben de göreyim. belki imana gelirim. Ama unutmayın ki bu iş hepimize girecek. Siz sokağa çıkma yasağının keyfini sürme planı yapın ama önümüz bayağı bir karanlık dostlar...
            herseyinaktivisti
            Dünyada vaka sayısı açısından 3. sıradayız. Ancak önümüzdeki iki ülke ABD ile Hindistan. E bu ülkeler nüfus olarak bizden kat be kat öndeler. Yani dünyadaki en kötü durumda biz olabiliriz. Bu tedbirler yeterli gelmeyecek bence. ama bakalım
              redblack
              Ev-iş arasında gidip geliyordum epeydir, çok da şaapmadı beni
                dr.rock
                Poliklinikte covid soruyoruz Hiç kimse temaslı bile değil Evden çıkmıyor Maşallah Bu kadar vaka nereden çıkıyor acep
                  cokbilmisdegilcokbilen
                  Vakalar olmuş 30 bin... Ver 14 gün + 14 gün zorunlu karantina bitsin gitsin en azından minimuma insin şu illet.
                    yagmurals
                    cuma namazları yasağa dahil mi? çünkü gördüğüm kadarıyla yaşlılar genelde camilerde bir araya geliyor. bununla ilgili bir karar göremedim.
                      plazacalisani
                      Bizim patron bizi yine her türlü çalıştırır yahu
                        pillowtalk
                        Anlamadığım nokta şu. Marketler açık olacak, kısıtlamalar onları kısıtlamıyor tamam da. Bize yasak var? Nasıl gideceğiz marketlere?
                          monaiman
                          Ne olacak bu halimiz?
                            busrawashere
                            ben artık ezberleyemiyorum
                              caresizcare
                              Nerden baksan mantıksız
                                selinak
                                kısıtlama geliyor ne kısıtlaması deniliyor. kısıtlama olmayınca nerede bu kısıtlama diyorsunuz. ne yapsanız yaranılmıyor. dünyanın en rahat şeyi muhalefet etmek valla.
                                  rarero
                                  Saatlerin saçmalığına takıldım ben biraz. Zaten insanların en az dışarıda olduğu bir zaman. Dışarıya çıkınca da yapılabilecek bir şey yok o saatte. Yani yasaklasanız ne olur, yasaklamasanız ne olur? Ne gibi bir etkisi olacak ki bunun?
                                    ozymandiase
                                    Yani çok etkilemedi beni açıkçası bu kararlar. Ama hafta içi de yasaklar başlarsa o zaman hapı yutarız. Bu gidişle o da olur gibi. Zaten dışarıda yapılabilecek hiçbir şey kalmadı. Restoranlar, kafeler hep kapalı. Maksimum alışveriş yaparsın. O da ne kadar yapabilirsin tartışılır. Yakında her yer kapanır. Tam kapanmaya gitmek durumunda kalırız.
                                      roar
                                      Allah için kapatın ülkeyi bitsin gitsin ya. Günlük vaka sayısı olmuş 30 bin. Neyin önlemini alacaksınız?
                                        delimiy
                                        Umarım hemşire kimliğim Çorlu'dan Keşan'a gitmeme yardım eder.
                                          pazartesi
                                          "Arkasında Türkiye Cumhuriyeti ve onun hazinesi var" a güvenip alınan ertelemeli kredilerin ilk taksiti kasımdı sanırım. Sıçma aşamasına geldik. Aşı faydasız bile olsa göstermelik herkese vurup tam kapasiteye döneceğiz. Kırıla kırıla atlatacağız da ne zamana kadar kırılacağız onu bilmiyorum. Allahtan sağlıkçı değilim, çıldırırdım.
                                            alektamovit
                                            Memlekette ki tüm insanları memnun etmek zor. Düne kadar yasak gelsin diye konuşuldu durdu şimdi ise yasaklar beğenilmiyor. Bende memnun değilim. Hafta içi komik saatler de kısıtlamaya gidilmiş. Ancak bu ülkenin 15-20 gün boyunca tam kapama yapacak durumu yok. millet işinden gücünden olacak, çoğu işletme kapılarına temelli kilit vuracak. Bu sefer de ekonomik olarak batıyoruz o kadar yasak mı olur diye konuşur insanlar. Valla bizim insanımız hiçbir şeyi beğenmiyor.
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.