Yaşadığınız Acı Tecrübeler
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      raselika
      Aslında ailevi konuda pek çok tecrübem var ama anlatmayı pek sevmem başımdan geçen ilişki ile alakalı anlatayım. Kısa süreli bir birlikteliğim olmuştu. Gerçekten çok seviyordum. Sürekli birlikteydik. Bana inanılmaz değer veriyordu. Hediyeler, gezmeler, ağzımdan çıkan bir söze bakmalar falan. Nasıl mutluyuz anlatamam. Ufak bir sıkıntı vardı. Eve gidince asla mesaj atamaz konuşamaz bir hale geliyordu. Bahanesi de ailesiyle yaşamasıydı. Doğal olarak hak vermek zorunda kalıyordum. Geçerli bir sebepti çünkü. 3 ay böyle geçti falan derken baktım bazı garip şeyler var. Konuşmaya çalışmam falan hep boşa gidiyor. Bir gün bi telefon geldi. Kızın biri diyor ki bırak peşini. Noluyor a*k dedim. Kız konuşmaya başladı. Meğer bizim çocuk beni tam 9 kızla aldatıyormuş. Dedim şaka mısınız siz? Şaka değil. Çocuk da yanındaymış yani. Dedim senin Allah belanı versin. Ne yapıyorsanız yapın ruh hastaları. Velhasıl öğrendim ki erkekler gerçekten acayip canlılar. Aynı anda her şeyi yapabilirler.
        meyvesebze
        Hangi birini yaziyim Ezberledi taniyanlar zaten 😁
          busrawashere
          acı tecrübenin aslında hiç de kötü olmadığını kabullenmek gerçek bir acı tecrübedir
            hilal_deseniz_yeter
            yıllarca sınavlarla çocukluğumu, gençliğimi tükettim ve geride sadece kitaplar vardı.
              ladydisko
              yıllardır almak için uğraştığım bir işe sonunda kabul edilmiştim sunum yapıcağım gün arkadaşımın kaza haberini alıp bir şey demeden işe gitmediğim için hem kovulmuş hem de arkadaşıma yaşadığım üzüntüyle kalmıştım
              /
              0

              Tarihe Göre

              İçerik bulunamadı.