863
16.10.2020
Yardım Edin! Hayatımın Aşkıyla Gördüğüm Tek Bir Fotoğraf Yüzünden Ayrılma Noktasına Geldim
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      arasulusoy
      Bu olay yaşanalı 2 aydan biraz fazla oldu ve hala nasıl çözerim nasıl atlatırım bilmiyorum. Birilerinden bi şeyler duymaya ihtiyacım var o nedenle de yazıyorum. Lütfen dalga geçmeyin psikolojim altüst olmuş durumda. Sadece bana bi çıkış yolu göstermenizi istiyorum. Sevgilimle yaklaşık 1 yıldır süren bir ilişkimiz var ve onu gördüğüm ilk günden beri hayatımın aşkı olduğundan, bir ömrü birlikte geçirmek istediğimden eminim. Hatta seneye bu pandemi muhabbeti de geçmiş olursa evlenip birlikte yaşama planlarımızı bile yaptık. Hayatımın kalanını onunla geçirmekten başka bi şey istemiyorum. Neyse olayı anlatiyim: 2 ay önce birlikte kısa bi tatile gittik, birkaç aylık eve kapanma sürecinden sonra bize iyi gelir diye küçük tatlı bi otelde rezervasyon yaptık. Gerçekten önceki ilişkilerimin hiçbirinde bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum birlikte gittiğimiz o 4 günlük tatil bana ve bize o kadar iyi gelmişti ki bunu hissedebiliyordum.. Neyse döndük aradan bir hafta falan geçti onun evinde birlikte otururken 'Aa bak unuttum tatil fotoğraflarını bilgisayara aktardım gel birlikte bakalım' dedi. Hemen süper gel bakalım dedim ve bilgisayarı alıp yanıma uzandı. O sırada ablası aradı, yanımda telefonu açtı bi 30 saniye sonra noldu anlat dedi ablasına sesi de biraz bozulmuştu... O an anladım bi sorun olduğunu neyse yatakodasına gitti konuşmak için ben de fotoğraflara bakmaya devam ettim. Biliyorsunuz macbooklarda fotoğraflar aktarılınca gruplanıyor. Mütemadiyen fotoğraflarda biraz üstlere çıktım... Keşke çıkmasaydım keşke o ana dönüp o yukardaki fotoğraflara bakmasaydım...... Biraz yukarılara çıktığımda bazı fotoğraflar dikkatimi çekti. Ten rengi insanın ister istemez gözüne takılır ya öyle fotoğraflardı. İstemeyerek de olsa tıkladım, açtım. Keşke açmasaydım. Eski sevgilisini çırılçıplak gördüm.. Sonrasında kendime hakim olamayıp birkaç fotoğrafa daha baktım. Bu sefer kendisi değil malum yerini atmıştı. O an beynimin acıdığını hissettim resmen. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü.... Biliyorum böyle bi şeyi bilerek yapmaz, yeni ilişkiye başlayınca telefonunda vs ne varsa silmiştir keza ben de öyle yaptım hepimizin bir geçmişi var ve geleceği geçmiş ile yargılayamayız. Bilgisayarda unutmuş olmasına kızmıyorum oto yedeklemesi var cart curt var. Bakın şu an içimdeki duygulardan mı bilmiyorum sinirlerim çok bozuk. Feyyaz filmde diyordu ya benim babamın siki kutu kola gibidir diye 0 şaka bebenin siki kutu kola gibiydi. Benimki yanında 1 liralık meybuz kalır. Ben bu pskolojiyi nasıl aşıcam ya nasıl??? Aklımda sürekli bu çocukla 3 yıl beraber oldukları var. Aklımda sürekli cinsel hayatımıza dair sorular var. Zaten o günden sonra bir cinsel birlikteliğimiz de olmadı. Böyle girişimlerde hiç odaklanamadım, bu durumu da asla sevgilime açıklayamadım. Bana defalarca doktora gidelim dedi bunu da kabul etmedim. Ben bu gördüğüm fotoğrafları nasıl aşıcam? Ne olur bana bi çıkış yolu gösterin dalga geçmeyin lütfen bu sorunu aşıp hayatımı onunla geçirmek istiyorum.
        tsukyomi
        Sonuçta kutu kolayla işi bitmiş mi? Bitmiş. Şu an meybuzla mı? Meybuzla. Doktorluk bir durum yok. Gereksiz kompleks yapmışsın, yapma. Kutu kolalık meziyet olsaydı beyaz ırkın soyu tükenirdi.
          ggg89
          Kardeşim 3 senede ne yaşadıklarına takılma. Her şey güzel olsaydı zaten onunla olurdu seninle değil. Kadınların merkezi bizimkisi gibi apış arasında değil, önce bunu bi anla. O seni sen olduğun için sevmiş ve berabersiniz. Uzuv yalnızca yemeğin üstüne attığın bir baharat gibi. Tadını güzelleştirebilir. Asıl olay yemeğin kendisidir. Daha nasıl içini rahatlatabilirim bilemedim ama böyle sikko bir mevzudan ilişki bitirilmez. Adam ol ve o kadınının ömrü boyunca yanında ol. O saatten sonra kutu kolaymış meybuzmuş önemsiz. Mutluluklar Dilerim
            roxannee-
            Bunu aşamayacaksan hiç o ilişkiyi devam ettirme. Kendine de karşı tarafa da haksızlık etme. Ama bana kalırsa unut ya da söyle kız arkadaşına bunları gördüğünü ama neden nasıl diye değil. Gördüm bu durum beni üzdü seni seviyorum aşmak istiyorum tarzı bir konuşma olabilir. Ama o kadının geçmişi seni ilgilendirmez.
              aybuce
              O kadar yazık ediyorsunuz ki kendinize de sevgilinize de. Durumun kadın tarafından yazıyorum. Eşimden önceki 3 senelik ilişkimde bahsettiğiniz gibi bir cinsel organ vardi. Ama ilişkinin güzelliği ve sürdürülebilirliği icin yeterli degildi, ki sizin sevgiliniz için de geçerli aynisi. Oyle olsa ne ben eşimle evlenirdim, ne sevgiliniz 1 senedır sizinle olurdu. Kompleks yapmayın, ilişkinizin güzelliğine odaklanın. Her şey boyut değil emin olun. Sekste güzel duygular yoksa o orgazm da orgazm değil. Sevgilinize de eziyet etmeyin, kızcağız neden seksten uzak durdugunuzu bile anlamıyor su an ve emin olun kendini suçluyor ne yaptım da uzaklastirdim adami diye. Yazik etmeyin. Cok kafanıza takıyorsaniz bir psikologdan destek alin, o daha düzgün anlatir yanlış düşündüğünüzü. Guzel haberlerinizi duymak dileğiyle.
                mehmet_08
                dostum passat ferrariden daha uzun ve kalındır ama hangisini sürmesi daha keyiflidir kıpısss yani takma kafaya rahatsız olsa sana söylerdi ya da devam etmezdi.
                  thetalentedmrripley
                  O fotoğraflar bir şekilde evlendikten sonra da karşına çıkabilirdi, napıcan aşkından öldüğün kadınla boşanacak mıydın bunun için? Çözüm bulmaya bak, terapi al, cinsel yönden kendini eksik hissediyorsan eksiklerini kapatmayı öğren, olay sadece ebatla bitmiyor sonuçta.
                    lovewkoko
                    aynı şey kadının başına gelse erkeğin anasını ağlatırdı bu fotoğraflar ne diye. evde kavga, gürültü ağlaşmalar, kırık vazolar, paramparça aşklar ve bitme noktasına gelen bir ilişki.... biz erkekler daha duygusal, daha ince, daha narin insanlarız. bu da bunun kanıtı. adam gelmiş ben ne yapacağım diyor, kızın haberi bile yok. ***bro code activated***
                      sedefartuny
                      Arkadaşım iyi misin? Sanane eskisinden, hepimizden daha iyileri var. Hayatımızdaki insanların bizden önce bizden daha mükemmel sevgilileri olmuş olabilir, bizden sonra da olacak olabilir. Sen neden böyle bir kıstas içerisine girdin ki? Anladığım kadarıyla aldatılmadın, ilişkinde bir problem yok, fotoğrafların hala saklanıyor olması sorunsa elbet bir açıklaması vardır. Git kız arkadaşınla sağlıklı bir şekilde konuş. Kendini de başkaları ile kıyaslamaktan vazgeç. Seninle sadece ve sadece sen olduğun için birlikte olamaz mı kız arkadaşın? Kendine haksızlık ediyorsun.
                        kurunta
                        Normalde bu Dio b*kuna yazmıyorum ama sitede içerik olarak gördüm, bir bakayım neymiş diye tıklayınca buraya attı ve okumuş bulundum. Ben de zamanında benzer durumlarda kaldım, anlıyorum ve sırf yardımcı olabilmek için ilk yorumumu atıyorum umarım okursun. Güzel kardeşim, öncelikle benden küçük olduğunu tahmin ederek bir büyüğün olarak yazıyorum (profil fotoğrafın kendi fotoğrafınsa eğer). Herşeyden önce kadınlara sahip olamazsın bu birincisi. Eğer sahip olmaya çalışırsan mutsuz olursun, bir b*ka yaramaz. Şu gerçeği kabul edeceksin: şu an senin sıran, o kadar. Senden önce başkasının sırasıydı, ondan önce başkasının... Senin için de aynı şey geçerli, şu anda onun sırası. Ama kadındaki fark şudur: kadın öyle s*k boyuna bilmemnesine bakmaz. Onunki kutu kola olduğu halde senin meybuzunla evlilik muhabbeti yapıyor bu kız. Bak bu kısım çok önemli, bunları at gözlüklerini çıkarıp kafana yazarak okursan rahat edeceksin. Evlilik demek kadınlar için kafese koymak demektir. Kadın beğenmediği, kendine lazım olmayan, herşeyden önemlisi "yeterli olmayan" adamı kafese atmaz. Diyorum ya şu an senin sıran. Önceki arkadaşın kutu kolası yetmemiş demek ki sıra sende şu anda. Kutu kolayla bu iş olmuyor zaten, istersen seninki 2.5 litrelik aile boyu olsun, kadınına kadınlığını hissettiremezsen o gider başkasını bulur. Simdi sen kutu kolanın yerinde olsaydın da kızdan ayrılmış olsaydın, bir şekilde sıradaki meybuzlunun fotoğrafını görseydin şu an "demek ki yetmiyordum, demek ki şimdiki küçük bile olsa daha iyi s***yor, kim bilir ne biçim s***yor" diye kompleks yapacaktın. Sıra sendeyse bunun bir nedeni var kardeşim, saçma sapan şeyleri kafaya takarsan o zaman sıra başkasına geçer. Unutma ki kadınlar her zaman seçerler. Ve sen bu hatunun "erkeğim" dediği adamsan o zaman bir hikmetin vardır mutlaka. Bunu benimsemen ve eski duruma dönmen lazım. Yoksa kız bırakır ve gider bu sefer meybuzdan da ufak ama sorun yaşamayan birini bulur.
                          samyeli90
                          Şu an seninle birlikte mi birlikte sorun etme ama sorabilirsin niye silmedin diye sakın bir şekilde
                            gregory_
                            Ayrıl gitsin, kola bağımlılık yapıyormuş.
                              me_out_bye
                              Saçmalama bilader. Kızın demekki ilk ilişkisi değilmiş. İnsanlar çeşit çeşittir bir şey diyemezsin. Kim kiminle nasıl mutlu oluyorsa onun yanına gitmeli kendine uyana. Neyse eski erkek arkadaşıdır. Senden önce olmuştur bir süre sonra ayrılmıştır. Kız gökten inmedi yani. Bu olay senin için sorun degilse ? 2.aşamaya geciyorum. Sorunsa ayrılırsın. Ama seviyorsan bu kadar kolay vazgecilmez. Bilemem sizin s3vgi kavraminizi ama benimki derindir. Sende oyle dedin bir omur falan evlenmek istiyorum dedigine gore ? Onceden s3vgiliso var diye ayrilinmaz bence. 2.Sevgilisini gormuşun bilmem neymişte neyine bakmışinda ? Tamam ilk bakışta insan bakabilir ama sonra geçersin. Niye dikkatini öyle verdin ki ? VE NİYE KENDİNI KIYASLIYORSUN ?! Bu aşırı saçma. Kimseyle kıyasa yarışa girme. SEN SENSİN. SENİ SEVEN SEVER. SEVMEYEN GİDER. Bu kadar basit. Hicbir yerini degiştiremezsin senin elinde olan bir ş3y degil. Seven gelir sevmeyen kendi istegi ne ise ona gider. Bu kadar mesele. Bu olayi kafandan cıkar. Sil at. Gereksiz bir şey. Kiz arkadasinla ilişkine odaklan. Sen memnunsun anladigim kadariyla. Diger acidanda karari verecek olan kendisidir. Kendisi ya ilişkinizi yurutur ya da memnuniyetesizlik olursa belli eder zaten sana soyle konuşur ayrilirsiniz Bu kadar basit. Yaşın kaç bilmiyorum ama gereksiz k3ndini gerdigini gördüm. Ben boyle şeylere takılmayacak kadar olgunum. Cok daha ķötü zor bana sknti veren dertlerim var. Kafami boyle gereksiz bir yere takmam hiç. Birazda öz gururunla alakali. Ben gururumu hic bozmam. Gelen gelir. Elimdeki en iyisini vermeye çalişirim. Giden gider. Bu kadar. Kendini düşürme. Dik dur. Kutu kola isteyen pis konusucam sorry ama kibarı anlatilmaz bu işin. Kaba ve açık net : çam ağaci isteyen gitsin ugandadan sevgili yapsin bizene anasini satim ? Onun icin mi kendimi yipratayim ? Takılma bunlara. Sevgi bunların otesindedir. Her haliyle +si -si tümuyle kabul etmektir sevdigin insani. Kolay gele.
                                sawari
                                Ayrılman gerekiyor. Amını götünü millete atan kadından hayır falan gelmez. Aşk da gelip geçicidir.
                                  busrawashere
                                  buraya yazıyorsan, ayrıl gitsin
                                    ruya-gibi
                                    Valla kutu kola işi cozmemis ki meybuzu tercih etmiş bırak ya geçmişi şimdiye bak. Onunla rahat olsaydı onunla kalırdı.
                                      cinayetvaraga
                                      Bence ilk evvela bi onunla paylaş. Huzursuzluğunu anlasın, sebebini bilsin. Baktın samimiyetsiz geliyor, gidersin yoluna kardeşim. dünyanın sonu değil. ama yok tam tersi gelir ve çözüm odaklı olursa o zaman git bir tedavi ol, terapiye git, rahatla ki ilişki sağlıklı olsun. ne kendine eziyet et ne de ona.
                                        arsin
                                        Ya kardeşim bu işler bir gün şırdan yiyip ertesi gün adana kebap gömmeye benzer her gün şırdan yer misin yok her gün kebap gömer misin gömmezsin ahahah kusura bakma :)))))
                                          nobodyy1
                                          E niye gitmiyorsun ki piskoloğa falan? Bak bir düzenli terapi çok iyi gelir söyleyim.
                                            wb-
                                            dostum oto yedekleme olsa dahi öyle fotolar varsa insan tekrar kontrol eder siler bunu bile yapmamış, ablası bu fotoları nerden biliyor hiç düşündün mü? 1 yıllık ilişki bide hani uzun bi süre değil. İçini rahatlatmak istiyorsan sağlam bi eskorta gidip foto at birazda o düşünsün şartlar eşitlenir.
                                              benita
                                              Geçmiş olsun
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.