Yalnızca Bir Tane Ölümsüzlük Hapı Olsa, Bunu Kimin Almasını İsterdiniz?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      hogwartsmektubugelmeyen
      Ben cevap vereyim, kedimin :D Kedimsiz ne yaparım hiç bilmiyorum, açık ara farkla valla ailemi deli gibi sevsem de, onun yeri bende başka. Ayrı olduğum zamanlarda bile gözümde tütüyor. Onsuz bir dünya gerçekten istemiyorum. Evet, sizler peki?
        karolunita_
        ilk kim isterse ona veriyom hadi hdvhbdvbjjhydb
          merivella
          Ben tabi ki çünkü ben abi kendime vermicem de kime vericem. Canım kendim
            luna__
            yemeğin içine atarım kimin tabağına gelirse artık...
              -lucy-
              Hiç kimseye, o kadar acımasız değilim. Ölümsüzlük o kadar güzel bir şey değildir, diğer ölenleri görmek ama ne olursa olsun ölememek. Yakarım hapı ya da ezerim ve suya karıştırırım, içsin bakalım tecavüzcü peçler.
                berat_redflag
                Ölümsüzlük kötüdür. Hapı yko ederim
                  mrsnl33
                  Secim yapmak çok zor,o yüzden hapı yok ederdim.
                    monaiman
                    Satışa çıkarırım. Kim daha fazla para verirse ona satarım. O parayla günümü gün ederim. Ne bu bktan dünyada sürüneceğim. Önemli olan uzun ömür değil, mutlu bir ömür zaten.
                      kania_
                      Sevmediğim birine verirdim ölümsüz olsunda görsün bakalım dünya kaç bucak
                        asit
                        Kendim alırdım niye başkasına vereyim ? salaklığın lüzumu yok
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.