103
19.6.2020
WhatsApp'ın Son Güncellemesi Hakkındaki Fikirleriniz
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      meyvesebze
      Whatsapp son gorulme,cevrimici,yaziyor... özelliklerinin kaldirildigi soylenio Sunucu hatasi olabilecegide soylenio Anlik durumunuzu ruh halinizi paylasin 😁😁 Salın tüm sıkıntıları Geldi geri 😁 tühhh
      0
        monaiman
        Garibanın yüzü gülür mü
          buse01
          ya evet bi de şey var son görülmesi açık olanların bile son görülmesine bakamıyoruz iğrençç olmuşşş
            nunukafasi
            Eee mesajlara geri dönebiliriz o zaman. Vatsap kullanmanın ne anlamı kaldı ki. Al işte güncellemeri oldum olası sevmiyorum ya.
              ulanayca
              şu an haberim oldu desem... whatsapp'a girdiğimiz mi var da fark edelim bu güncellemeyi...
                pillowtalk
                YA DARLANMAKTAN KURTULDUK FARKINDA MISINIZ KIZLAR ?
                  tiroyitbezi
                  Napayım gidip intikam almak için 1 puan vereyim.
                    eski_bi_tanidik
                    GERİ GELDI GENÇLER RAHAT OLUNN
                      busrawashere
                      YAW 1 PLATONİĞİMİZ VARDI ONUN YÜZÜNDEN BAŞIMA GELMEYEN KALMADI ZATEN BİZE BAKMAZ DİYORDUK AMA ÇEVRİMİÇİ OLMAYINCA MUTLU OLUYORDUK, BİR ŞEYLER YAZIP YAZIP SİLİYORDUM BELKİ AŞIK OLDUĞUMU ANLAR DİYE ONUN DA İÇİNE ETMİŞLER
                        cekirdeksizkarpuz
                        Sonunda bi nefes alabileceğiz
                          kuyinist
                          Valla benim cok hosuma gitti. Gayet yerinde bir guncelleme olmus. Herseyi gizli tutan apk wp kullanmaktan bikmistim. Iyi oldu
                            eski_bi_tanidik
                            Evet yaa kaldırılmış 😪 Ammaaaaan sevgilim yok sorun da yokk 😏😂🤣 Ama olsun kötü oldu yaa
                            0
                              ozymandiase
                              Güzel ve mantıklı bi güncelleme olmuş açıkçası değiştirmezler umarım.
                                5dilbiliyomben
                                umurumda bile değil. Toksik ilişkileri olan tayfa düşünsün
                                  jamiryuu
                                  Benim için çokta bir şey fark etmedi yazanımız yok zaten
                                    roxannee-
                                    Oooo bu benim işime gelir güzeeel :D
                                      a.l.p.o.l.l.o.n
                                      Bak bunda bir bokluk var bu gelişme değil ki anlamsız olmuş ??!??!?!?!
                                        arslanbey
                                        gayet iyi olmuş. sonunda RAHAT bi nefes alacağız. kıskanç HANIMLAR kudurabilir.
                                          lellu
                                          Bir şey görünmüyor sıkıcı olmuş
                                            dilarabarut
                                            Yeni bahane: WhatsApp kasıyo Telegrama mı geçsek
                                              dilarabarut
                                              Uyudun mu sorusu tarihe karıştı yeni güncelleme ile yeni soru Çevrimiçi misin?
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.