Uzun İlişkisi Sonrasında 1 Senede Evlenen İnsanlar
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      eflayilmaz
      Başlığa nasıl aktaracağımı bilemedim fakat bir olay var yıllardır çok dikkatimi çekiyor. Hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama çok uzun yıllar güzel bir birliktelik yaşayıp ayrılan insanlar bu ayrılık sonrası 1 senede içinde evleniyor. Çok fazla tanıdığımda bizzat şahit olduğum bir olay. İnsanlara da gidip nasıl bu kadar hızlı bir şekilde evlilik kararı aldın diyemiyorsun. Bana kalırsa evlilik gerçekten tanıdığın biriyle, mutlu olacağına inandığın biriyle yapılması gereken ve kararının asla acele getirilmemesi gereken bir durum. Hele o kadar uzun bir ilişkiden çıktıktan sonra o ilişki boşluğunu evlilikle doldurmak bana hem karşındaki kişiye hem de kendine yapılmış bir haksızlık gibi geliyor. Bir yandan da bu kadar kısa sürede evlenen çiftlerin yıllardır ayrılmadığını da görüyorum. Bu kadar sağlam başlamadan ama sağlam devam eden ilişkiler acaba evleneceğimiz kişiyle tanışıp hemen evlenmeli miyiz sorusunu da aklıma getirmiyor değil. Sizce uzun bir ilişki atlattıktan sonra insanlar niye bu kadar kısa sürede nikah masasına oturuyorlar?
        palmiye
        Son 6 ayım hayırlısı bakalım🤪🤸🏻‍♀️
          gregory_
          Uzun iliskide hatalarini görüp degerlendirme yapiyorlar, bir sene de az zaman degil hatalarini bilene. Nasil geldi bu benim aklima:)
            yigit-topkara
            O öyle değil işte kardeş. Erkekler zannediyo ki ulan uzun ilişkim var bu durum evliliğe gider ben daha hayatımı yaşayamadım dur şu kızdan ayrılayım da ortamlara akayım. Ortama gidiyor sap aranıyo etrafta ona buna sarkıyo tık yok. Ulan diyo ben sanıyodum ki sevgilisi olmayanlar hayatını yaşıyo hergün bi kadınla vs. Tabi öyle bir şey yok. Götün götün kıza geri dönüyo. Anlıyo yani andaval bundan başkası onla birlikte de olmaz, hiçbir kadın da kendini öyle kullandırtmaz. Yokluğu da yaşıyo pezevenk. Diyo bari evleneyim de hayatım boyunca bir vajinam olsun. Çünkü başka bulamayacağım bir gerçek. Bütün arkadaşlarım bu sebeple evlendi kızlar haberiniz olsun.
              camparice
              Bu genelde erkeklere oluyor. Sebebi de son ilişkisini bıraktığında afallıyor ve bi daha olamayacağını düşünüyor bi sonrakiyleheöen evleniyor. İlkin de düzenli bir ilişkisi olduğu için sıkılıyor yeni gelen de heycanlı olduğu için yapıştırıyor. Maalesef
                hogwartsmektubugelmeyen
                Evet bu benim de fazlasıyla dikkatimi çeken bir durum bu. Sanırım insan şey kafasına giriyor, o kadar emek verdim bak bitti gitti.Demek ki uzun uzun tanımakla olmuyormuş gibisinden
                  mrsnl33
                  Ayrılık sonrası kendilerini bir boşlukta hissediyorlar belki.Karsilarina çikan ilk insanıda doğru insan olarak goruyorlar
                    moon_night
                    Kalplerinin daha fazla kırılmasını istemedikleri için🤔🤔
                      kitaptakikurt
                      uzun ilişkinin boku çıkıyor evlensen de heyecan bitmiş yaşanacak bişey kalmamış moduna geldiği için yeni ve mantığa uygun biri tercih sebebi oluyor haliyle
                        samyeli90
                        Ben yaşamadım ama eski sevgilim olacak mahlukat beni o kızla aldatmış yetmedi benden ayrıldı 3 ay sonra onunla nişan yaptı ikimizin ismi de aynıydı bir de koluna dövme yaptırmış ismi senin için yaptırdım diyor şerefsiz
                          senem-sengul
                          Evlilik çok karışık bi mesele; lakin şunu bilir şunu söylerim: Evlenmeden önce boşanmayacağından emin olmalısın. Bu yüzden daha önce katıldığım boşanmak da evlenmek kadar doğal lafına şimdi katılamıyorum. Böyle dersen boşanmış olmak için evlenmiş olursun çünkü.
                            kayberkay
                            hayırlısı 🤷
                              agac-ceviz
                              Arayı çok tutmamak lazım işte bir sene çok bile
                                rerorew
                                (evlenmeyen tarafım) evet yahu resmen her türlü hayat tecrübesini alıp gerekli şartları denkleştirip evleniyorlar. çok maddesel hareketler bunlar. duygusallıktan uzak. şiddetle kınıyorum.
                                  gizemino
                                  Bana bu tarz evlilikler gerçekten aşık olacağı biriyle evlenmeye karşı inancını kaybeden insanların mantığına uyan ilk insanlar evlenmesi gibi geliyor
                                    superkahraman
                                    vakit kaybettim evlenmeliyim psikolojisi
                                    /
                                    0

                                    Tarihe Göre

                                    İçerik bulunamadı.