66
27.12.2020
Uydurma Şiir Yazın
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      ceviz-agaci
      Canlarım bütün gün sizi izledim... Dün gece efkarlıydım çok şapmışım mazur görün.. Hiç gündem film yada başla bir şey paylaşasım yok.. Kendi nickime uydurma şiir yazdım... Sizde şiir yazmak isterseniz yazın... *** Ne isterseniz yazın illa şiir olması gerekmiyıorrururu Benim şiirim: uydurma şiir ben bir ceviz ağacıyım neredeyim bilemedim kapandı gülhane parkı belki iki yıkık binanın ortasındayım kalmadı nazım kalmadı cem karaca ben bir ceviz ağacıyım kimin umrundayım.. başımda yok artık beyaz bulutlar testereyle vurmuşlar dallarımı içim dışım olmuş bıkkınlık denizler artık gri denizler artık lağam ben bir ceviz ağacıyım neredeyim bilemedim ne sen bunun farkındasın ne bu benim umrumda bayan cevizo
        karolunita
        nickimdir karolunita çok güzel bu isim da niye ismin değil ada su da güzel isim aslında çoh beceriklim yaa
          mevsimlerdensnbahar61
          Sonbaharın eşsiz rengi bu seni bana sevdiren, Yalancı fecrin sabahı mı yoksa, Sahi niye sevmiştim ben seni, sensiz bu kadar eksikken
            ali-vercetti
            lirikalitem yüksek seviyede kıyaslarlar beni Eminemle açtım bu oyunda yeni perde pişman olursun beni germe
              imailahorsilahh
              Buradadır burada İki dere bir arada Disanchantment hıyarı Kaldı bok gibi ortada Canım Terry yok ortada Gözümüz kaldı yollarda 31den kas oldu kollarda Yükselme teride, değil dolarda Proleter andavalı Bi sokucam görücek karnavalı Kes havlamaya bırak martavalı Öttürürüm mezarında kavalı Bu ibneler yana dursun MinnoşSular var olsun Yılınız çok güzel olsun Sizi sevmeyenin kalbi kurusun
                tachycardia
                Elimde çayımı yudumlarken Liverpool'un maçını izliyorum Haydi galibiyetinizi bekliyorum Jürgen Klopp seni çok seviyorum
                  palmiye
                  Palmiye dedik ama Aslında sıkma Lütfen saçmalama Melisa... Iyilige devam amma Yine de coşma Eh buda benden uydurma
                    tsukyomi
                    RusskiSu RusskiSu (İlah sağol taktın ağzıma) Seni içtim yaptım taijutsu Giy şu üniformalarını Sovyet ayısu Ula ula ula ula sen bir kalori bile etmeyisu. Tsukyom'i, oldu galiba edebiyatı şairi.
                      asit
                      uydurma şiir
                      /
                      0

                      Tarihe Göre

                      İçerik bulunamadı.