30
3.6.2020
Unuttuğu 60 Bin Lirasını Teslim Eden Taksiciye 31 Lira Ödül Veren Adam Gibi Adam
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      lovewkoko
        imailahorsilah
        Küçümsemenin başka türlüsü herhalde. (cebinden bir avuç bozuk para çıkarıp adamın avucuna bırakışı canlandı bir an gözümde) Taksici de kabul etmiş öyle mi?
          benita
          Bugün de gözlerimiz yaşardı iyi insanlar iyiki var, dünya iyi insanların hatırına dönüyor dedikleri bu olsa gerek gerçekten.. ne dicem bilemedim daha
            sardunya
            gerçekten şu kısmı okurken sırıttım yalan yok. "'Beni Altındağ'a bırakır mısın?' dedi. İstenen adrese gittiğimizde taksimetre 19 TL yazmıştı, kendisi 50 TL uzattı. Para üstünü uzatırken, 'Ben hakkımı helal ediyorum, sen de et' dedi ve para üstünü almadı” bi de ben hakkımı helal ediyorum falan demiş. yerim seni amca sksjksajssdsasd
              nobody1
              Vaaay 31 lira he?? Hayydaaa... Nasıl verdi bütün o parayı!! Tüh... Yarısını verseydi bari
                seksenderece
                31 rakamı özellikle mi seçilmiş? -efendim buyurun unuttuğunuz paranız -teşekkür ederim al bu 31 lirayı -eee? -sıvı sabunla peçete alırsın
                  sucpesinde
                  Taksici görevini yapmış ancak herkes yapmaz bunu, bu yüzden takdir edilesi hareket. Adam da bahşiş vererek minnetini göstermiştir.
                    ayse_
                    Adama küfür ettim kusura bakmasın
                      _suveyda_
                      Para üstünü de göz önüne alırsak, aralarında tam olarak bu muhabbetin geçtiğine eminim ama ispatlayamam 😂
                      https://m.youtube.com/watch?v=WIpTV16CtNw
                      https://m.youtube.com/watch?v=WIpTV16CtNw
                        lilcat
                        o kadar para vereceğine hiç vermeseymiş. yani her şeyin bi adabı var. eğer bi mazeretin varsa da söylersin, bu borç paraydı allah razı olsun der geçersin yani. tam bi terbiyesizlik.
                          1cerenaltay
                          Zorlamıştır baya çok vermiş zaar
                            transylvania
                            Ne gereksiz insanlar oldunuz. Adam kasti olarak 31 lira vermemiş düz 50 lira bırakmış üstünü almamış . Ayrıca paranın şahsi ve kendisine ait olduğunu nerden BİLİYORSUNUZ.. Tam rakamı havale yapacağını dile getirmiş kim bilir belki de o miktarı tam bir şekilde yatırması gerekiyordu KİM BİLİR BELKİ ADAMIN CEBİNDEN EKSTRA HARCAYACAK PARASI YOKTU. Biri adama küfür etmiş diğeri kasti 31 lira vererek küçük düşürdüğünü dile getirmiş . Kaçınız girdi de tam haberi okudu burdan insanların arkasından saydırıyor . YAZIKLAR OLSUN BEA !
                              tahref156
                              Ben olsam adama ''Allah razı olsun abi, bu para zaten benim değil, ya abi ne diyim bilmiyorum, Allah ya bilmiyorum Allah senden raz....., bla bla bla'' adamın beynini emcükler oradan ayrılırdım.
                                silver-lininng
                                Şu başlıgı okuyunca gülesim geldi hahahaha :)) ironi iyimiş..
                                  ozanesi
                                  Adam akıllıymış. Kendine buradan bir kahramanlık hikayesi yaratmış. Yani 60 bin TL'yi alıp sırra kadem basacak hali yoktu. Adamın saat kaçta nerede hangi taksiye bindiği, (telefonla çağırdığı, çağırma butonuyla çağırdığı vs.) bellidir. Her şeylerin gizli, kimsenin görünmez, bilinmez olduğu dönemlerde değiliz. Adamlar bir anda ABD başkanın pipisini bile dünyaya servis ediyorlar.
                                    zodyakli
                                    Keşke hiç vermeseymiş cimri abimiz o parayı :D
                                      samyeli90
                                      Bari bin lira falan vereydin de adamın işi görülseydi be abi ama şimdi bilemezsin o paranın yeri varsa
                                        zimbo
                                        31 tl ney lan subliminal mesaj veriyormuş gibi
                                        /
                                        0

                                        Tarihe Göre

                                        İçerik bulunamadı.