Unutamadığınız Otogar Anıları
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      ceviz-agaci
      Bu gecenin son başlığı. Sevgili kaanin teyzesi ve kankitomlarla konuşurken başlık acayim dedim. Ben tam 5 yıl uzak bir şehirde yaşadım. Yani 5 yıl ömrünü otogarlarda harcadım. Kimi zaman mutlu gittim kimi zaman bitkin. Ah o ellerini kitirdatan kızlar ellerini kurasın geldi. Hele müzik dinlerken yoo çok ses goluyor kısarmısin diyen orospitikler. Birde eğer yazın gittiysem ve üstteki fani açmışsam inadına kopotormusun diyen safkolar. Birde muhabbete bayılan teyzeler. Otogarlardaki o gürültü şu an kulağıma geldi. Kalkıyor kalkiyor diye bağıran bıyıklı döşü açık amcalar. Biz buraya nasıl geldik diye düşündüğüm hep bir kısım şeylerin tikildigi kokudan geçilmeyen ofisimsi yerler.. Neyse varmı sizin bir aniniz Öptüm anam kib bay
        asit
        18 saatlik bi otobüs yolculuğunda, sabah 6 gibi dinlenme molası verdi otobüs. Acayip acıkmıştım ve restorana girip tavuk sote+pilav yedim o saatte.. Tuvalete de girmeden otobüse atladım direkt. Otobüs hareket etti ve on dakika sonra midemden sesler gelmeye başladı. Aşırı derecede sıkıştım ve kıvranmaya başladım.Geri dönme gibi bir durum da yok. Söyleyip otobüsü durdursam, yolun iki tarafı da dümdüz tarla, nereye s.cacağım yani.. Bildiğim ne kadar dua varsa okudum altıma scmayim diye.. Bi ara küçük cantadan battaniye çıkarıp üzerine mi scsam diye düşündüm ama vazgeçtim. O an ki eziyet gibi bi eziyet cekmedim hayatımda.En son allaha sığınıp biraz zortlattım zaten sabahın körü herkes uyuyor.. arkamda küçük bi kız çocuğu vardı annesiyle beraber, yemin ederim kız o osuruğun kokusuna uyandı.. :D muavin geldi koku falan sıktı ama ben uyuyor numarası yaptım..O günden sonra fobim oldu otobüs yolculukları :)))
          cinayetvaraga
          Türkiyede tüm otogarlar çile. hele ki bayramlarda zulüm olurdu Esenler, harem otogarları. üniversitenin ilk yılında bir kaç kere otobüsle gittim geldim İstanbul-Adana arasını. ama 2 günde zor toparlıyorum kendimi. artık katlanamadığım bir an dedim ki uçakla gitmem gerek. yükseklik korkumla yüzleşmem gerek. sonra bir sabah otogar alışkanlığıma ihanet edip havalanina gittim. o günden beri otogar yolunu unuttum. özlediğim tek şey kış yolculuğunda mola yerinde içilen çay ve sigara.
            nickimdebileolmaz
            Küçük bir firma ile İstanbul'a seyahat edecektim, valizimi verdim arkada küçük kısma koymaya çalıştılar sığmadı ittirip kaktırırken ön yüzünde bulunan küçük bölme yırtıldı :D ben yırttın dediğim anda firma sahibi salak mavin üstüme yürümeye başladı ben karşılık verince şaşırdılar vereceksiniz parasını dedim bağırış çağırış filan parasını misli ile aldım valizin, onlarla aynı otobüste İstanbul'a kadar gittim :D her molada verdikleri parayı afiyetle yedim :D
              kaaninteyzesi
              Bir de Balıkesir de okurken , Gemlik li bir teyzeyle tanışmıştım otobüste . Numaramı aldı oğluna vermek için. Ben onun oğluyla 2 sene kadar çıkmıştım 🤣
                Bir keresjnde Erzurum a giden bir otobüse binme gafletinde bulundum. Ayakkabıları çıkarıp turşu yiyolar
                  ladydisko
                  İzmir'den Antalya'ya gidiyorum gece yolculuğu nilüfer ile gidiyorum adam mola diye benzinlikciye çekip bir saat uyudu sonra gideceği yolu karıştırdı trafikte birisiyle kavga etti sigara içti en berbat otobüs anım bu unutamıyorum o sefaleti uykusuzluktan ölmüştüm
                    lydia-bad-mood
                      vsjvsjvsjv000
                      Süha turizm belki bilen vardır Kayseri nin firması. Yahu her bindiğimde mi pastırma kokar. Buram buram, nefes aldırmaz. Bir de Kolaylı dinlenme tesisi var tabi ona kalpp💕💕
                        mrs_furby
                        Ne olursa olsun çorumla ortak giden yolcu otobüsüne binmeyin 😬
                          patronicee
                          İstanbula giderken mola verdiğimiz tesiste otobüs hareket edince iki otobüs arasında yere oturup işeyen yaşlı teyze ve kocası şaşkın bakışlarla kaçışmaya başlamıştı. İşediği yer 3 metreye yakın yol almıştı herkes gülmüştü ama ben utanmıştım şahsen.