Unutamadığınız Otogar Anıları
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      ceviz-agaci
      Bu gecenin son başlığı. Sevgili kaanin teyzesi ve kankitomlarla konuşurken başlık acayim dedim. Ben tam 5 yıl uzak bir şehirde yaşadım. Yani 5 yıl ömrünü otogarlarda harcadım. Kimi zaman mutlu gittim kimi zaman bitkin. Ah o ellerini kitirdatan kızlar ellerini kurasın geldi. Hele müzik dinlerken yoo çok ses goluyor kısarmısin diyen orospitikler. Birde eğer yazın gittiysem ve üstteki fani açmışsam inadına kopotormusun diyen safkolar. Birde muhabbete bayılan teyzeler. Otogarlardaki o gürültü şu an kulağıma geldi. Kalkıyor kalkiyor diye bağıran bıyıklı döşü açık amcalar. Biz buraya nasıl geldik diye düşündüğüm hep bir kısım şeylerin tikildigi kokudan geçilmeyen ofisimsi yerler.. Neyse varmı sizin bir aniniz Öptüm anam kib bay
        mrs_furby
        Ne olursa olsun çorumla ortak giden yolcu otobüsüne binmeyin 😬
          palmiye
          Süha turizm belki bilen vardır Kayseri nin firması. Yahu her bindiğimde mi pastırma kokar. Buram buram, nefes aldırmaz. Bir de Kolaylı dinlenme tesisi var tabi ona kalpp💕💕
            lydia-bad-mood
            https://dio.onedio.com/dio/1027019?t=dio
            https://dio.onedio.com/dio/1027019?t=dio
              kaaninteyzesi
              Bir keresjnde Erzurum a giden bir otobüse binme gafletinde bulundum. Ayakkabıları çıkarıp turşu yiyolar
                yokartikirem
                Berbat bı otogar anım var, hemen özetleyim güler misiniz keyfiniz mi kaçar bilemiyorum. Sene 2013, Diyarbakır'dan Adana'ya gideceğiz. Ben,annem, kardeşim, komşu ve kızları. Komşuların memleketine gezmeye yani. Geceye almıştık bileti. Neyse işte. Oturduk her şey iyi falan, otobüste ben koltuğumu biraz arkaya yaslayınca arkamdaki kız olay çıkardı. "YA NAPİYORSUNUZ SİZ BU NE?!" falan diye. Bende dedim "Ne var yani az yasladım neden bağırıyorsunuz sizin de boyunuz kısa değmiyor dizinize zaten?" Kız da çıldırdı iyice ben de. Sonra annem falan sakinleştirdi hemen ortalığı. Mola falan verildi sonra. Açız bı şeyler alalım dedik ve mercimek çorbası aldık. Kırmızı mercimek çorbası yesildi.... Tadı iyiydi ama nasıl yeşil o hala düşünuyorum bildiğimiz çimen yesiliydi. Sonra doymadik dedik komsu kızıyla adana dürüm alalım. Bekliyoruz sırada sıra var mı yok mu belli değil önümuze geçen geçene çıldırdık gene orda. Zehir oldu yemek. Bı de sabah 7'de yolculuk bitti tamam okey. Ama ilçeye gidecek otobüsün vakti 9'da olmasın mı? Sabah soğuğunda otogarda 1.30 saat falan oturup bekledik.Önümüzde valizler,zaten uykumuz var... ZEHİR OLDU YOLCULUK. Daha da uzun yolu asla otobüsle gitmiyoruz.
                  kaaninteyzesi
                  Bir de Balıkesir de okurken , Gemlik li bir teyzeyle tanışmıştım otobüste . Numaramı aldı oğluna vermek için. Ben onun oğluyla 2 sene kadar çıkmıştım 🤣
                    ladydisko
                    İzmir'den Antalya'ya gidiyorum gece yolculuğu nilüfer ile gidiyorum adam mola diye benzinlikciye çekip bir saat uyudu sonra gideceği yolu karıştırdı trafikte birisiyle kavga etti sigara içti en berbat otobüs anım bu unutamıyorum o sefaleti uykusuzluktan ölmüştüm
                      nickimdebileolmaz
                      Küçük bir firma ile İstanbul'a seyahat edecektim, valizimi verdim arkada küçük kısma koymaya çalıştılar sığmadı ittirip kaktırırken ön yüzünde bulunan küçük bölme yırtıldı :D ben yırttın dediğim anda firma sahibi salak mavin üstüme yürümeye başladı ben karşılık verince şaşırdılar vereceksiniz parasını dedim bağırış çağırış filan parasını misli ile aldım valizin, onlarla aynı otobüste İstanbul'a kadar gittim :D her molada verdikleri parayı afiyetle yedim :D
                        benita
                        Bineceğim otobüsü karıştırırdım, hep yanlış otobüslere biner bi de oturup kemerimi falan bağlardım. Sonra muavin eşliğinde indirilirdim. O yüzden otobüs yolculukları gergin başlar benim hep ve muavin gelip nereye gideceksiniz diye not almadan kemer bağlamıyorum artık
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.