22
8.10.2020
Türkiye Güzelimizin Müthiş Türkçesi
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      ozymandiase
      Bu kızın zaten nasıl Türkiye güzeli olduğunu anlayamamıştım. Anlamadığım bir konu da olay sadece güzellik mi yani bu yarışmalarda. Diksiyona falan bakılmıyor mu? İngilizce bilginin iyi olması saçma sapan harmanladığın bir şekilde Türkçe konuşmanı mı gerektiriyor gerçekten? “Buradan çıkınca luncha giderim büyük ihtimal. 8-9 gibi bir daha yemek yerim, akşam yemeği. Sonra da benim akşamları binge eating modeum oluyor bazen. Netflix and chill yaparken ice cream olsun, chips olsun, chocolate olsun yiyorum yani. Junk food tarafın hepsi var.” Açıklamaya bak. Gözlerim kanadı. Kulaklarım sağır.
        amakafamiznasiguzel1
        KULAKLARIM ÜZÜLDÜ...
          lovewkoko
          duygu özaslan mı daha itici yoksa şevval şahin mi? tarafını seç.
          https://twitter.com/kadrajmagazin/status/1313929797484138496
          https://twitter.com/kadrajmagazin/status/1313929797484138496
            monaiman
            Koklayarak hem daha güzelini hem de daha akıllılarını bulabilirim. Juri üyeleri göz muayenesine falan uğrasınlar bence.
              xlethex
              Kisacik bir internet arastirmasi sonucu kendisinin Z kuşağının başlangicina denk geldigini gorunce Türkçe konuşamamasının nedenini anladım. Z kuşağı = iletişim sorunu
                me_out_bye
                Bu türkiye güzeli ise ? Bizim sokakta gördüğümüz kızlarımız uzaylı olması lazım ? 🤔 Pek şey edemedim. Juri nasıl bir juriydi ki ? Yarışma bu kadar mı vasat geçti.
                  dr.rock
                  Güzel kızların neden konuşmaya ihtiyacı olsunki Saçma bir eleştiri
                    paarantez
                    Bu kadında anlamdıramadığım bir durum var. Aptallık gibi aslında. Hakaret etmiyorum lakin bu tarz hal ve hareketler asla bir Türkiye güzeline yakışmıyor. Kadın Türkçe konuşmuyor ki Türkiye güzeli olsun
                      zeynebio
                      Böyle insanların meşhur olmasına sinir oluyorum. Ne şimdi bu kızın çıkıp anlattıklarını dinledik de ne oldu. Şu tipe şu Türkçe'ye bak!
                        sedefartuny
                        Bilinçli bir şekilde böyle konuştuğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Maalesef bazılarımı bunun bir statü göstergesi olduğunu düşünüyor. Bak benim ingilizcem var demeye getiriyor işte. Ingilizceyi öğrenemediğimizi ve çok çok önemli olduğunu iddia eden toplumda bunu bir ayrıcalık olarak kullanıyor zavallılar.
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.