26
11.12.2020
Türkiye'de Toplum Baskısını İçinizde Ne Kadar Hissediyorsunuz?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      nymphomaniac
      10 üzerinden kaç verirdiniz ( 7/10 şuanlık ) yaşamak isteyeceğiniz yeri nedenleriyle kısaca anlatabilir misiniz ? Kısaca ben eğitim düzeyi yüksek bir toplumda yaşamak isterdim :/ ki ileride de gidiyorum zaten.
        prens_carlis
        10/8 en az o da
          me_out_bye
          9/10. Gerçekler isteğim hayaller : 0/10 Bir yer. Şehir , toplum.
            dr.rock
            Onların yaptığı: 10/10 Benim hissetiğim: 1/10 Skrm toplumun saçma kurallarını Ben genelde toplumu baskı altında tutarım, çok çalışır , ayaklarınız sağlam yere basar olursanız toplumun mallıklarıyla oynamak çok zevklidir hatta. Yalnız bi teyzem beni çok kötü etmişti bi gün. Ben çiçekli incikli boncuklu şalvar giyerim. Bi gün hastaneden aradılar bi bebeği entübe edememiş arkadaş yardımına gittim ama kıçımda allı güllü bi şalvar, neyse işimizi yaptık çay içiyoruz arkadaşla. Personel teyzem var bi tane tontiş, köylü güzeli, ablam derim... Beni tebdili kıyafet şalvarlı görünce, dedi "doktorum bu ne hal, şalvarlamı gelmişsin işe" dedim abla ne var sizin köyde giymiyorlar mı şalvar, o da "yok bizim köyde böyle güllüleri garılar giyiyo" dedi :) ellerinden öperim tontişim benim ya
              monaiman
              Sınav döneminde hissetmiştim sadece. Nasıl puanlayayım mk?
                gregory_
                Umrumda degiller.
                  _gizem_
                  bekaret konusunda herkes çok baskı yapıyor evlenmeden olmaz orospu fln filan tecavüze uğrayan kızları suçluyorlar öyle giyinmeseydin diye onun dışında umurumda değil
                    svcnfdn
                    10/3.. Kimseyi umursamam
                      gizemino
                      10/10 bile eksik kalıyor. Yaptığım her harekette beynimin içinde konuşuyorlar zaten ne zaman “topluma aykırı” bir şey yapsam dışında konuşuyorlar. Alıştık artık
                        avangart
                        Ben topluma baskı yapmayı tercih ediyorum :) Yıkın artık şu tabuları, hala mı bunlara inanıyorsunuz? Hangi çağda yaşıyorsunuz? v.b. Hakikaten hangi çağda yaşıyoruz? :)
                          suphelihoroz
                          8 galiba. 2yi de rahat çevrem ve başkalarını olabildiğince takmayan yapımdan kırıyorum
                            sahsinamunasir
                            Bir gaz sancısı bir basur ve bir migrenden hallice...
                              raselika
                              Ben bunu sürekli hissediyorum bu benim için anlık olarak hissettiğim bir şey değil. Giyimimden konuşmalara kadar. Bir kafesin içinde zorla tutulmak zorundaymışsınız gibi. Ama inatla çıkmalıyız ki bu kalıpların dışına o kalıpları yıkabilelim...
                                damladamlo
                                Icimizde degil, sirtimizda hissediyoruz. Bir kambur gibi sirtimiza oturdu gitmiyor.
                                  issizmadaaam
                                  İçimiz diye bi şey yok. Toplum baskısı anamızı belledi
                                    hipergrafi
                                    Doğum günümde arkadaşlarım evimde sürpriz yaptılar,erkek arkadaşım da doğum günüm için gelmişti onunla daha sonra buluşacaktık. Annem ve babam da yazlığa giderlerken annem erkek arkadaşımı eve çağırmamı önerdi. Aslında aklımda olan bir fikirdi ama ailemin tepkisinden korkuyordum. Neyse işte erkek arkadaşımı çağırdım çocuk eve girerken esnaf camlara yapıştı resmen. Bir kaç gün sonra annem anlattı bir komşu onlar çıktıktan sonra erkek arkadaşımın eve geldiğini anlatmış ona ama Allah razı olsun ki "Ama şimdi yanlış anlaşılma olmasın yalnız değillerdi öbür arkadaşlarıyla birlikte çocukta çıktı." diye eklemeyi ihmal etmemiş. Pislik karı ailem bunu bilmiyor olsa ve tatsızlık çıksa başı göğe erecek çünkü
                                      nekadarterbiyesizsin
                                      En basit kibar olduğunda bile yada iyi hissettiğinde bile sürekli sorgulayan ucu ucuna açık arayıp sırf üzmek himaye altına almak için sahte bir baskı oluşturan bu toplumun düzeleceğini sanmıyorum kimse ne yaptığının farkında değil çünkü kim kimin hayatını mahvediyor bilmiyor bile (istemeden de olsa )
                                        sci4machy
                                        elalem 9/10 kendi çıkarları için uydurdukları sikim sonik kurallar 10/10
                                          zeyn0
                                          kimseyi umursamam 10/2
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.