15
16.6.2020
Türkçe Rap Müzik
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Düşüncelerinizi alayım, bi de varsa paylaşacağınız şarkılara açığım
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Sagopa diyorum
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
https://youtu.be/-dL-hDLTnEE
Zamanında çok dinliyordum.. 😁
  • Yanıtla
  • 4
  • 0
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Severek dinlediğim çoğunlukla popüler kültüre hizmet etmeyen gerçekleri söylemekten kimsenin çekinmediği protest funky, melankoli, diss gibi farklı türleri bulunması nedeniyle geniş bir kitleye hitap edebilen müzik türüdür. Şahsen bir çok rapçi dinlesem de şanışerin bende özel bir yeri vardır. ludovico 2 albümü tavsiyemdir aynı şekilde 10.gün albümüde. Ama dinlemek isteyene başlayın en eskilerden dinleyin hepsini
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
eskiler güzel
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Genelde çok türkçe rap dinlemem kaliteli parçaların sayıyısı çok az çoğu kekomeç duruyor. Ama Allame yi severim. Ona bak bi. --- Onunda her şarkısı iyi diye bir şey yok. Karakterini beğendim. İçi dolu adamları severim. Raple birleşince iyi oluyor mikrofana nefret kusanlar. Şu en alttan geldim üste çıktım kişileri misal. Severim👌🏻. İncik boncuk rap sevmem agresif rap severim ya da düşündüren bir şeyler anlatan. https://youtu.be/FyaJNAaKTZA
Stabil de severim. Bir kaç parçası ve kendisi çok hoş. Hayki yi de beğenirim. https://youtu.be/vm7dt-A3HO4
https://youtu.be/A9ffRjIZHY4
https://youtu.be/0W8-fSePipk
https://youtu.be/DHayVQz4dtg
https://youtu.be/-QKHtQg0TIo
Gibi gibi yani 💁🏻‍♂️. Eminem çatlağı gibi. https://youtu.be/hO1w9DYzjrY
https://youtu.be/Lu0WZ1NUlxI
Bizim ruhun derinlikleri biraz bölee. No lovely Aleyna Tilki nota'ları. 🤷🏻‍♂️ Nefret fetişimiz var biraz 🤔😐🤷🏻‍♂️. O yüzden böyle agresif hislerin görünce hoşumuza gidiyor. Kardeşim gel sarılayım diyorsun. Takdir edip seviyorsun ✊🏻 No ılık'izm. 🙅🏻‍♂️ Anlatmak istediğin bir şeyler olunca bağır herkes sussun ve dinlesin. 👌🏻✅. https://youtu.be/ZJuBqyZtEbY
Bu çoook tatlıııı olmuş 🤗😊 -- https://youtu.be/nFhLKEqP__o
Beat çok hoş 💁🏻‍♂️. Ve buradski enerjiyi çoook sevmişimdir. Biraz fazla acıtasyona kaçınca sevmiyorum fakir edebiyatı falan ama güzel yani ortalama olarak. -- https://youtu.be/w2b6JeB8vZw
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻. Hiç sevmiyoz sizi moruq. 🤨. 🤫🤫🤫🤫. https://youtu.be/Xy6UstdfAS8
Sen nesin ?! 🤨 Biz weirdo 🥴. Ama kime neye göre weirdo di me ? Belkide biz normaliz onlar tuhaf ? 🤨🤨🤨🤨🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻. Bunları sevmiyoz diye. Bende kendimi spora verdiydim. O da olmadı. 🤷🏻‍♂️. Sporcu olaydım iyiydi 💁🏻‍♂️ Ama hayat işte napcan. 🤷🏻‍♂️
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Contra diye bi adam var cok severim
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ben genel itibariyle old'çuyum; Fuat, ceza, killa baba fln
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.