179
3.6.2020
Tüm Zamanların En Abartılmış Filmi
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Benim için Yüzüklerin Efendisi filmleri. Ciddi soruyorum bu kadar abartacak ne var? Dümdüz filmler işte hepsi efekt. Yok yılda 1 kere izleyenler yok günde 3'ünü de bitirenler falan. Siz kafayı yemişsiniz!
16 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Star wars, nefret ediyorum :S çok gereksiz salakça geliyor
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
LOTR ve Star Wars'a bok gibi denildiğini gördü bu gözler. Arkadaşlar anlamadığınız her şey bok gibi değildir. Sevmek zorunda değilsiniz, benim kategorim değil dersiniz eyvallah da, hakkında sinemanın sırf Gandalf'ın geldiği sahne için var olduğu söylenen LOTR'i, hikayesi uçsuz bucaksız Star Wars'u sırf hoşunuza gitmediği için boklamak çok vahim bir şey. Umarım favori filminiz Kynodontas, Begotten falandır da en azından felsefik düşünmeye çalışıyorlar deriz. Ama Kolpaçino ve türevleriyse eyvah ki ne eyvah.
3 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Harry Potter ve yüzüklerin efendisi serileri çok abartılıyor sanki 🙁
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Hiç bir filmin/filmlerin abartıldığını düşünmüyorum. Hepsi kendi içinde ayrı değere sahip ve hepsinde inanılmaz emek var. O insanlar o filmleri yapmak için gece gündüz çalışıyor efektinden tut sese.. Yığınla zahmet. -- Sırf o insanların emeklerine binayeten izlemesem de her birine saygı duyarım. Ayrıca dünyaca tanınmış bilinmiş emek verilmiş servetler kazanmış sevilmiş filmlere dümdüz film sadece efekt demek de ne bilim. O efektleri yapmak üretmek bile kendince bir birikim zahmet emek ve hayal gücü istiyor .Gerçekten merak ettik senin favori filmin nedir?
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
bilmiyorum belki seveni vardır ama Esaretin Bedeli biraz şey değil mi ya :/
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ya bu STAR WARS tutkunlarını hayretle izliyorum. Bok gibi film. Kusura bakmayın.
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
La biriniz de Türk filmlerinden bir şeyler yazsaydınız diyeceğim ama siz de haklısınız. Tüm zamanların kült bir Türk filmi olmak çok iddialı bir şey olurdu herhalde. Hababam Sınıfı serisi, hala gülüp izleyen var mı böyle şeylere lan? Her dislike = (evet kanka biz hala oradayız, dünya bizim için orada durdu)
4 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Lütfen film anlayışı,'Recep İvedik'vari veya Youtuberlarin çektiği filmler gibi konu örgüsü olmayan sadece anlık küfürlü mizahımtrak sahneli filmlerden ibaret olanlarin yorum atmamasını rica ediyorum. Biliyorsanız eğer Yüzüklerin Efendisi,Star Wars,Harry Potter dediğiniz filmlerin esas senaryosu kitaplardan alınmadır.Ve Kitapların Yazarları isledikleri konular, herhangi bir kültür alanında faaliyet göstermemiş insanların zihnine nazaran,dikkatle okunduğunda kitap yazmakla kalmayıp yeni evrenler,yeni dünyalar oluşturmuşlardır.Ve Seri kitaplardır,Yani konu sınırsızlığına sahip kült kitaplardan ve filmlerdendir.Sinemaya aktarılmış halleri de guzel olan nadir filmlerdendir.Seversiniz sevmezsiniz orası ayrıdır fakat ortadaki emeğe saygı da duymamiz gerekiyor.Lutfen bu filmleri, biz de bi film yapalım belki tutar yürürüz diyip sinema sektörüne küfür eder gibi hazirlanmis filmlerle karşılaştırmayalım,lütfen istirham ediyorum :)
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
The Shawshank Redemption
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Valla kasada no papel 🤣🤣
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
LOTR mu?? Eveett sırf ilgi çekmek adına açılmış "Şaka Gibi" bir başlık daha. Ciddiye almaya gerek yok. Çünkü başlık sahibinin ne filmden ne de prodüksiyondan zerre anlamadığı ortada.
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ezgi ne desen katılmayasım geliyor. Gerçi suan haksız buluyorum zaten ama haklı olsan bile katılmayasım geliyor çok garip...
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
kesinlike la case de papel
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Star wars diyebilirim. Ilgimi cekmiyorr
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bunlardır.
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
LOTR'u beğenmeyen veya beğenmeyen değilde "Film" yerine koymayan, "abartılmış bir balon" gibi yorumlar yapan. Acaba ömründe kaç film izlemiş ve kaç farklı film türü izlemiş? Bu bilgileri girerekten yorum yapınız. Yapınız ki ciddiye alının.
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Lort'a bok atıyorsunuz da siz ne izliyorsunuz çok merak ediyorum
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Yüzüklerin efendisinede abartılıyor denmez be...
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
NASIL LOTR DENİLİR YA?! UMARIM ŞAKADIR...
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ben Recep İvedik filmlerinden nefret ediyorum. Tabii ki siz sevebilirsiniz ama benim aşırı midemi bulandırıyor...
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.