Toplumumuzun Vasat Olduğunu Online Oyunlarda Anlamak
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      me_out_bye
      Yurtdışına çıkıp avrupa ortamını görüp daha sonra ülkenize dönüp karşılaştırarak ülkenizin iyi ve kötü yanlarının farkına varmak diye bir şey. Şimdi bunun kestirme yolunu anlatacağım hepimizin o binbir çeşit ortama gidip gezmesi gerekmiyor malzememizin kalitesini anlamak için. :'D Size ucuz yollu farkındalık tecrübesi yaşatacağım şimdi yurt dışına çıkmamış düşük bütçeliye uygun xD Şimdi herhangi bir Online oyuna giriyoruz. Dünyanın her yerinden insanların olduğu herhangi bir oyun. Oyunun içeriği gerçekten farketmez. İster süper pahalı kaliteli olsun ister ucuz mu ucuz hatta bedava hatta mobile oyun bile olabilir HATTA ÇOCUK OYUNU bile olabilir. Maksat insanları görmek. Sunucuyu EU yapıyoruz. Biraz o şekilde oynuyoruz ortamı keşfediyoruz tadını çikıyoruz Daha sonra sunucu TR olan bir servere giriyoruz o şekilde oynuyoruz insanlarla tadını çıkarmaya çalışıyoruz oyunun. Direkt olarak karşılaşılan ilk farkedilen şey; Eu global çetinde güzel mi güzel BİNBİR çeşit ayrı muhabbet döner. Kimisi şakalaşır kimisi profesyonel oyuncudur oyun hakkinda klana alim parti adam lazim bunlari anons geçer kimi oyun hakkinda ne iyi ben ne yapiyorum sen ne yapiyorsun sohbet eder. Guncellemeler hakkinda konuşurlar. Güzel bir ortam çokta anlamasanizda anladiginiz kadariyla bile EĞLENIYORSUNUZ kimse sizle durduk yere kavga etmiyor. TR sunucusunda oynarken global çette bir muhabbet dönme kapasitesi yok. Geneldr saçma şeyler yazılıyor xD Bazı sunucularda YAZAN İNSAN YOK globale. Sadece zombi gibi oynuyorlar asosyal sonra çikıyorlar. Gelen mesajlar ise şu şekilde Sa as sa SA as Aleykum Selam Selamun Aleykum klan var mı reis alım var mı KLAN ARANIR xDDdd Tuhaf yani. Rakip olarak oynamak hele imkansız. Adam size çok fazla sinir oluyor. Normalde aynı ülkeden bayraktan oyuncular gorunce ayni dilde isim nick oyuncular sevinir emojinfalan atar birbirine ya da msj yazar ya da sempatik hareketler yapar işte 1 2 saniye yaninda ve sonra oyununa bakar. Türk arkadaş ciddi derecede geriliyor. Yensen küfür etme olasiliği çok yuksek. %85 kufur hazirda bekliyor. Yenilirsen yenildigim halde ? Hala cirkin davraniyor. Ezik falan diyor hahahah bir tuhaf bi tutum var. Oyundan pek anlayan çikmiyor klanlarin çofu amacsiz oluyor sadece açmis isim yazmiş insan toplamaya calişan. Klan aramaya bakıyorsun. Türkiye Türk Ottoman Korkusuz Türkler Ata Türkiye Bozkurtlar Yeni Türkiye MisakiMilliye TC TC Cumhuriyeti Nsjfksjs bir oyunda bir hayal evreninde bunkdr kısıtlı ve sabit zevksiz nasil olunabilir bilmyorum yani ama bunda israrcilar. Şu an git bir oyuna klan bölümüne bak bunlari goreceksin boş laf sallamiyoruz. Hepsi gorduklerimiz goreceginiz şeyler. Türksün ama sıkılıp oyununu eu serverına aliyorsum ve yabancilarla oynuyorsun anlayabildiğin kdr. Bu daha iyi hissettiriyor. Bu bile size bir farkındalık deneyimidir. Ortam insan karşılaştırmasıdır ucuz yollu 😁😝. Şimdi git dene. Gördüklerini düşuncelerini bize yaz 🙂
        slmbnarda
        aynen öyle her oyunda ben küfür yiyorum ya. tavsiye olarak asla Türklerle ve Ruslarla oyun oynamayın. Denendi Onaylandı ✅
          imcherry_
          bu geldi aklıma...
          https://youtu.be/8jJro1Lnz_4
          https://youtu.be/8jJro1Lnz_4
            tsukyomi
            Zaten online'ı sevmemişim, girmiştim yıllar önce bir hışımla. Sırf dişiyim diye üzerime item yağdırmalar, beni "korumalar", yürüyenler, küçük görenler. Sonra gemileri yakıp hainlikse hainlik lan deyip Rusların tarafına geçtim. 5 Rus tanıdım oradan, elemanlardan birinin babannesine ithafen "Babushka Cam" koymuştuk ekibin adını. Hala konuşuruz onlarla, edilen goygoy plütonyum değerinde. Ben şunu bilirim; dişiysen Türklerle oyun oynamayacaksın. Adamın skilli benden düşük, daha bir headshotı yok gelmiş saydırıyor, bir de yoldaşsın yani, rakip bile değil sana. Türk serverları leştir.
              berat_redflag
              https://m.youtube.com/watch?v=U-vpmtLilx4&t=81s
              https://m.youtube.com/watch?v=U-vpmtLilx4&t=81s
                berat_redflag
                Call of War diye bir oyun var, oyunda 1939 dünya sınırlarında istediğin oyuna girip seçilmeyen ülkelerden bir tane seçip o ülkeye göre asker,tank basıp fabrika kurabiliyorsun. Bir keresinde CCCP seçmiştim; Varşova Paktı ülkeleri, anadoludan yemene orta doğu, italyan libyası ve etiyopyası, endonezya, kuzey amerika, okyanusya adaları, avustralya, kuzey afrika ve tüm asyayı fethetmiştim. Türk sunucularda ülke seçimleri yağılıyor ama herkes 2. Gün sonunda oyunu bırakıyor tek başına oynuyorsun 30 kişilik oyunu :( bu sorun ingiliz ve rus sunucularında hiç yok
                /
                0

                Tarihe Göre

                İçerik bulunamadı.