36
17.10.2020
Topluluk İçinde Edilen Evlenme Teklifine Olumsuz Yanıt Almak
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      roxannee-
      Bir arkadaşım vardı. Bir kız arkadaşı vardı. 3 yıllık da bir ilişkileri vardı. Aileler tanıştı sürekli evlilik muhabbeti yapıyorlardı. Sonra arkadaşım kız arkadaşına evlenme teklifi yapmak için aylarca üzerinde düşündü, yüzük baktı, organizasyon yaptı. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar ayarladı. Sonra sıra evlenme teklifi edeceği güne geldi çattı. Şık bir restoranda rezervasyon yaptırdı. Neyse gittiler biz çok heyecanlıyız. Haber bekliyoruz. Tabii kalabalık bir restoran olacak vs. Arkadaşım aradı ben de heyecanla açtım. Sesi o kadar kötü geliyordu ki. Ben önce şaka yapıyor diye düşündüm. Kabul etmemiş kız. Ben fikrimi değiştirdim seninle evlenmek istemiyorum demiş. Arkadaşım çok üzüldü tabii ki. Ama onu kalabalık içinde aldığı ret cevabı da çok sarsmıştı. Sizin başınıza böyle bir şey gelse ne yapardınız, tepkiniz ne olurdu?
      0
        mevsimlerdensnbahar61
        Ne diyelim hayırlısı böyleymiş
          benita
          Bu yüzden şatafatlı şeylere sıcak bakmıyorum hem yapan taraf çok mağdur oluyor hem de yapılan taraf üzerinde bir baskı oluşuyor
            monaiman
            Riske atmayın karşınızdaki insandan emin değilseniz siz de.
              tam1peach
              Erkeğin özgüvensiz olduğunun belirtisidir. İnsan normalde hoş karşılamayacağı bir durumu toplum içinde baskıdan ya da utanma duygusundan dolayı kabul edebilir Muhtemelen teklif eden erkekte bu duruma dayanarak teklif etmiştir. Bu yüzden bu riski de göze almalıdır. Yazdığını okumadım ama hayır diyen cesurmuş
                thewoman
                emin bile olsanız teklif ederken insan bir tedirgin oluyor
                  busrawashere
                  kalabalık içinde ediyorsa cesaretinden dolayı tebrik eder, giderim diğer taraftan zaten yüzüğün değeri de düşünce daha da üzülen adama ben de üzülürüm o yüzden kalabalıktan gülümseyerek çıkın sonra yüzüğün parasını verip ayrılırın
                    me_out_bye
                    Topluluk içinde etmeyin sizde. Noluyo yani ? Seyircili ayrı hava mı katıyor ? Okşanıyo musunuz.
                      eski_bi_tanidik
                      Kız da baya düşüncesizmiş yani. Ben olsam topluluk içinde sırf utandırmamak için kabul ederdim daha sonra güzelce açıklardım yani.
                        gregory_
                        Normal bir durum.
                          meyvesebze
                          B*ka bak Evlenmeyecein insani nie oyaliosun Adam isik gorduki teklif etti Hayir yani havan kime..
                            djsinemovic
                            Arkadaşında hata valla kimse kusura bakmasın. Asıl kabalık böyle bir teklifi insan içinde yapmak bu bir teklif olmuyor ki emrivaki oluyor
                              _umut_
                              Kafadan aşağıya bir tencere kaynar su dökülmesi halinde yanık izlerinin bile daha çabuk geçeceği berbat bir hayal kırıklığı ve özgüven zedeleyici durum
                                bendemistimama
                                Basbasayken provasi yapilmali
                                  precipiece
                                  Bir insanı o kadar umutlandırdıktan sonra kabul etmemek de resmen götlük yani,o zaman yemeğe de gitmeseydin hatta ayrılsaydın kızım mal mısın sen?e kusura bakmada bencilsin,söylenebilecek çok fazla şey var da neyse seni o reddettiğin kişi affetsin.Affederse tabi...
                                  /
                                  0

                                  Tarihe Göre

                                  İçerik bulunamadı.