48
4.6.2020
TikTok'ta Yeni Bir Meydan Okuma! (Doggy Challenge)
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      imailahorsilah
      Kendimden bile şüphelenir oldum. Şimdi bu arkadaşın olaylarla ilgili hep bi olumlayıcı hep bi objektif bakış açısı vardır. Böyle bir başlık açmadı beni düşündürdü🤔
        ilsasilem
        Domalmaya giriş 101 olsaymış daha iyiymiş. Çok afedersiniz
          tahref156
          Çelınç melınç bilmem de doggy style’yi iyi bilirim.
            mertiniz
            Oha çok eğlenceli buuuuu 😁 Biz de mi denesek 😝😝 Yalnız içerikte 1 ve 3 numarayı baya beğendim, helal kızlar baya tecrübeli gibi duruyorsunuz 😁
              zodyakli
              Bende merakımdan TikTok indirdim ama hiçbir şey anlamadım ki. Yanına birde kullanım kılavuzu lazım. Ya da ben harbi teknoloji özürlüyüm.
                shaheen
                İnsanlar kendilerini daha ne kadar ifşalayacak. Çok acayip ya...
                  mevsimlerden-sonbahar61
                  Amaçsızlık meşhur olma çabaları eski sanat ve meşhur olma anlayışı yetenekti şimdi insanlar kendilerini sergiliyor takipçi kasmak için farkettim hepsinde birbirine benziyor ne diyim hep rahatlıktan bunlar🤦‍♀️
                    alevalevay
                    Millet işsizlikten ne yapçağını şaşırdı ya
                      talihsizinteki
                      faydalı içerik ben sevdim
                        rocknrollbabe
                        Bkz:Teşhircilik
                          umut-ferman
                          Benim favorimdir 😁 ama burada tüm insanlara göstermek saçma olmuş git uygulamalı olarak göster kimse karşındaki 😁
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.