Terörist Misin Testi
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      garavel_usta
      Ben teslim olmaya gidiyorum arkadaşlar.
        disi.ejderya
        Terörden sabıkalı olan ben.( bir yanlis anlaşılma sonucu)
          lutfen-ama
          Türkiye 'de yaşayıp da bu yaşıma kadar terörist ilan edilmemiş olmam saçmaydı zaten. İnşallah silivri cidden soğuktur, buna çok ihtiyacım var.
            thetalentedmrripley
            Zamanında bir dhkpc'li ile yarım saat aynı nezarette kalmıştım. Neyse ki gerçekler kısa sürede anlaşıldı da dhkpc'liyi çıkardılar nezaretten. Biz de öyle bi teröristiz icabında 💣💣💣
              amira
              ilk soruda kaybettik
                makeup_melis
                Bu testi KINIYORUM !!! kadin haklarını savunan neden terörist oluyor????
                  eski_bi_tanidik
                  Teröristim Terörist olmayanda sıkıntı var bence xjdjnddn
                    moon_night
                    çok şükür bugün de terörist ilan edildik
                      tsukyomi
                      Baştan elendim. Ama sosyalizm iyidir dediğimde "Abocu musun lan sen Kürt piç" diyen bir hilal bıyıklı abiyle karşılaşmıştım. Ben.. Abocu.. Kürt.. Sosyalizm ve pekekenin arasındaki bağ.. Bana albino zenci bile denilir de Kürt.. Abi 32 derece astigmat+miyoptu büyük ihtimal.
                        melina26
                        terörist olmamak için direnemedim bile anında terörist oldum
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.