8
10.11.2020
Teknolojinin Hayatını Kolaylaştırdığını Fark Ettiğin Muazzam Anlar
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      pillowtalk
      Evden çalışma ve online eğitim sürecinin tavan yaptığı şu dönemlerde teknoloji olmasa ne yapardım dediğim o kadar çok an oluyor ki. Bunların başında bana göre şey geliyor: e-fatura. Online ödeme sistemi geldiğinden beri inanılmaz rahattım. Her şeyi online olarak oturduğum yerden halledebilmek inanılmaz bir teknoloji. Bu pandemi sürecinde dışarıya çıkmaya korkuyoruz zaten. En azından benim gibi bilinçli olan kitle olabildiğince kaçınıyor bu durumdan. Ptt olsun diğer fatura ödeme merkezleri olsun inanılmaz kalabalık. Oralara gitmek zorunda kalmadan fatura ödemek inanılmaz büyük nimet. Teşekkürler teknoloji.
        mevsimlerdensnbahar61
        Biri için endişelenince vs sesini duymaya ihtiyacın olunca hoop bi telefon... saol Graham Bell
          thetalentedmrripley
          Büzgülü çöp poşeti
            sairsel
            İnternet bankacılığı çok iyi 😉
              rosemary_
              ünlülere sosyal medya üzerinden ulaşabilmek
                birdetroitfani
                Terlik diye bişey var bizim evde ayağını ısıtıyo. Artık nasıl görünmez ısıtıcı yaptılarsa. Teknoloji çok ilerledi anlayacağınız
                  elzem1905
                  Navigasyon bize çağ atlatacak bir şey. Eskiden insanların nasıl adres bulduğu hala bir gizem benim için.
                    yabadabadu
                    Mobil bankacılık sayesinde bütün ödemeleri kolaylıkla yaptığım anlar.
                      elfoelfoo
                      Manitayı özlediğimde görüntülü arayabilmek. Sesini duyduğum yetmiyormuş gibi bir de görebiliyorum! Gülüyor karşımda, kahve içiyor, hapşırıyor falan... Muazzam olay
                      /
                      0

                      Tarihe Göre

                      İçerik bulunamadı.