18
23.12.2020
Tekel Bayilerine Tehdit Mektuplarının Gönderilmesi
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      mrlawyerkk
      Ankara, Çankırı ve Konya'da yer alan tekel bayilerine "İçki satan, alan ve aracılık edenlere lanet edilmiştir" temalı tehdit mektupları gönderilmiş. Hafta sonu alkol satış yasağı gibi kısıtlamaların da 'yaşam tarzına müdahale' olduğunu düşünen ve bunu sık sık dile getiren tekel esnafı tehditlere karşı koruma istiyormuş. Hükümetin bu konudaki tavrını az çok biliyoruz. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yaptığı alkol yasağına ilişkin açıklamayı da hatırlarsınız. Bu açıklamaların esnafa tehdit mektubu yollayan güruhu cesaretlendirmiş olduğunu düşünüyorum. Fotoğraflardan anlaşıldığı üzere tekel bayilerini basmış olmaları da söz konusu. Pandemi nedeniyle tekel esnafı da dahil olmak üzere ülkemiz esnafının zor günler geçirdiğini biliyoruz. Alkol satışı gerçekleştirdikleri için bu insanların ayan beyan tehdit ediliyor olmaları toplumun özeti gibi. Bu konu üzerinden özgürlüklere çok ciddi bir dayatma var ve artarak devam edecek gibi gözüküyor.
        ali-vercetti
        şeriatçı reisler işbaşında MDKDJSHE
          karolunita
          akkafanın biri atmış işte
            cinayetvaraga
            bir fotograf ile genelleme yapmayın. bir yerde olmuştur, dostane girmişlerdir. malum bildiri severler. tekeller de armut mu? kovalasınlar. çok mu zor.
              monaiman
              Yoz kafalar iş başında.
                redblack
                Keşke vakti zamaninda insanlara kondomun önemi anlatılsaymış.
                  sedefartuny
                  Size zorla alkol falan mı içiriyorlar? Zorla satış mı yapıyorlar? Nedir bu dikte? Vergisini ödeyen biz, sağlık problemleri yaşayacak olan biz. Bu mektupla tehdit olayı da yeni moda oldu galiba. Ülkede herkes birbirini mektupla tehdit ediyor. Bu eforu daha anlamlı şeyler için kullansanız keşke.
                    peripedia
                    Lanetlediğiniz tekellerden haraç kesmeyi biliyorsunuz ama. Paradır yani yine mevzu. Bu ekip her şeyi lanetliyor. Üniversiteler, üniversiteye giden kızlar. Hükümet bir şeye en ufak bir eleştiride bulunsun bu arkadaşlar hemen bir güç gösterisine giriyorlar. Onların olayı da bu.
                      detokssuyu
                      Bu insanlar neden ceza almıyorlar peki? Bir yaptırımı olmayınca bu gibi tehditler katlanarak artmayacak mı? Tehdit edilen esnafın can ve mal güvenliği yok ve bu çok ciddi bir durum.
                        dr.rock
                        Ben Abdurahman DİLİPAK'ı çok seviyorum
                          gulfemkaya
                          Alkol almayı desteklemeyebilirsin, içmezsin, sana karşı taşkınlık yaparsa şikayet edersin. Bunun dışında kim ne içiyor sanane. Herkes kendinden sorumlu. İnsanlar kendilerine bakmadan hemen başkalarının dinine imanına sahip çıkmaya çalışıyorlar
                            cokbilmisdegilcokbilen
                            İşte bu tarz uygulamaların sonucu bu.
                              pillowtalk
                              Yine milletin içkisine karışan yobazlar güruhu iş başında. Sana ne kardeşim ya. İslamda çan eğrisi mi var kardeşim size ne ya.
                                keladam
                                insanlar mesleklerini özgürce yerine getirebilmeli bu nedir yeter. ne bir seks işçisi ne bir tekelci işini yerine güven içerisinde getiremiyor. bunun en büyük sebebi devlet politikaları biliyoruz
                                  roar
                                  Bence bu bize de birkaç şişe paslayın demenin farklı bir versiyonu gibi de olabilir. Bakış açısını değiştirmek lazım.
                                    rarero
                                    Yani Ankara için bunun önlemini Mansur Yavaş kesinlikle alır. Diğer iller için konuşamam ama.
                                      a.l.p.o.l.l.o.n
                                      İçmeyin abi ne zıkkımlanıyorsunuz. İçmeniz saçma yani bunun faydası yokki sana. Kendine zarar veriyorsun. Yanlış yaklaşımlar var her iki taraftada. Fazla salınmış bir milletiz acınası....
                                      /
                                      0

                                      Tarihe Göre

                                      İçerik bulunamadı.